50 milliós kampány indult az árfolyamrögzítésről

2011.08.31. 08:08

Három héten át, szeptember 11-ig tartó televíziós és rádiós kampányt indított a kormány az árfolyamrögzítésről - írja a Napi Gazdaság. A bajba jutott devizahitelesek gyors tájékoztatása érdekében indított "minikampány" az árfolyamrögzítés lehetőségére hívja fel az érintettek figyelmét - közölte a kormányzati kommunikációért felelős államtitkárság.

A kampány megtervezését és a médiafelületek foglalását a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériummal keretszerződésben álló Bell & Partners ügynökség végzi, de ügynökségi díjat nem számol fel a kampány lebonyolításáért, amelynek költségkerete csaknem bruttó 50 millió forint.

Az árfolyamrögzítésről televíziós és rádiós hirdetések szólnak - a Magyar Televízióban, a Duna Televízióban, az Rtl Klubon, a Tv2-n és a Hír Tv-n, valamint a Magyar Rádióban, a Class FM-en és a Lánchíd Rádióban - három héten át, augusztus 22. és szeptember 11. között, ami összesen 664 megjelenést jelent.

Naponta 10-50 hirdetés látható, illetve hangzik el. A médiaszolgáltatók "figyelemmel az ügy kiemelt társadalmi fontosságára", 75-88 százalékos kedvezményt biztosítottak a listaár szerinti hirdetési tarifáikból - tájékoztatott az államtitkárság.