Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMTelevíziós és promóciós imidzskampány indul a Cerbona müzli, szelet, és pehely termékeinek támogatására - írja piaci információkra hivatkozva a Gazdaság.hu. A lap információi szerint már lekötötték a televízióknál azokat a hirdetési felületeket, amelyeken a hosszú évek óta sehol sem reklámozott Cerbona szeleteket kívánja majd hirdetni a gyártó Naponta Kft.
A Cerbona Zrt. 2010-ben csődvédelembe menekült, majd a sikertelen csődegyezség után a cég a felszámolás sorsára jutott. A fénykorában 10 milliárd forintot meghaladó árbevételű cég teljes malomipari vertikumot épített ki, az ország több pontján elhelyezkedő üzemeiben őröltek, tésztát készítettek, és egy teljes extrudált termékkört is bevezettek a piacra, müzli, szelet és gabonapehely formájában.
A felszámoló Agro Alba Zrt. és a hitelezők számos más csődbe jutott cég tapasztalataiból okulva arra jutottak, hogy a Cerbonát nem hagyják széthordani, a sokak által járt út helyett nem ingatlanra, eszközökre és brandekre bontva próbálták meg pénzzé tenni a társaság vagyonát. Éppen ezért úgy döntöttek – és ezt szerződésben is rögzítették, hogy a céget tevékenységi körök szerint osztják fel, és az egyes tevékenységekre keresnek szakmai befektetőket, akik nyereséges módon integrálni tudják saját tevékenységükbe az adott területet.
Az új stratégia beváltotta a hozzá fűzött reményeket. A cég szekszárdi malmát a Sikér Kft., míg a Cerbona márkanév alatt futó termékek gyártását az élelmiszeripari reorganizációra szakosodott Naponta Kft. vette át. Mindkét potenciális befektető bérgyártási szerződést kötött a Cerbonával, s ezzel a malomipari tevékenység egy részét sikerült talpra állítani, és az extrudátum termékkör (müzli, szelet, gabonapehely) egészét is sikerült a piacon tartani. A szekszárdi malmot a Sikér azóta meg is vette. A tésztagyári vertikum esetében a Gyermely Zrt. rövid ideig fenntartotta a működést, de 2011 nyarán végleg leállt a termelés.
A lapnak a társaság megerősítette, hogy a Cerbona szeleteket ismét reklámozni fogják. A Cerbona termékcsoport forgalma terveik szerint 2012-ben 2 milliárd forint körül alakulhat, amit aktív marketinggel és az export erősítésével a következő években jelentősen növelni tudnak.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM