Műszaki hiba volt a K&H banknál

2012.03.20. 16:10

Lapunk több olvasója jelezte kedden, hogy műszaki problémák voltak a K&H banknál. Egy olvasónk arról panaszkodott, hogy a hiteltörlesztőjének levonásáról a szokásos eggyel szemben több sms-t kapott, amelyekből nem derült ki pontosan, hogyan törlesztett. Többen a bankfióki ügyintézéssel kapcsolatos panaszaikat írták meg.

Volt olyan olvasónk, aki azt tapasztalta, hogy „csak és kizárólag a számlaszám megnyitásának helyén (tehát az adott fiókban) tudnak bármilyen tranzakciót kezdeni az ügyfelek, hiába térnek be az ország bármely pontján, ugyanez a gond”. Mindez azt eredményezhette, hogy akik nem e-bankolnak, bizonyos ügyeket kedden délelőtt nem tudtak elintézni. Egy olvasónk azért aggódott, hogy a tandíját nem tudja időben elutalni, egy másik csoportos beszedési megbízást nem tudott módosítani.

A bank lapunk érdeklődésére azt közölte: „a K&H rendszereiben a mai napon műszaki hiba lépett fel, melynek elhárítását és a rendszer teljes helyreállítását a K&H Csoport IT munkatársai a hiba első észlelése óta kiemelt feladatként kezelték. Délután 14 órától a K&H fiókhálózata újra teljeskörűen működik. Az e-bank szolgáltatást, az ATM-ek és a POS terminálok működését a központi műszaki hiba nem befolyásolta”. A K&H egyben elnézést kért az ügyfeleitől az okozott kellemetlenségekért.

A K&H Magyarország második legnagyobb bankja, vállalati bankként piacvezetőnek számít, a lakossági szolgáltatásokban a második legjelentősebb pénzintézet. Országszerte több mint kétszáz fiókja van, ugyanakkor netbankoló ügyfeleinek száma már 2009 végén meghaladta a háromszázezret.