Business Talks '24
Üzleti konferencia
Egyelőre nem dőlt el, hogy egy már működő szállodát vásárolnak meg, és azt átalakítják, vagy újat építenek. A stratégiai döntésről Peter Henley, a Raffles fejlesztési vezérigazgató-helyettese számolt be. A vezető szerint az első szakaszban feltétlenül megnyitnak egy-egy szállodát Budapesten és Prágában. Tervezik továbbá, hogy Szentpéterváron és Moszkvában is megjelennek. A Raffles előzőleg úgy nyilatkozott, hogy üzemeltetési szerződések vagy kisebbségi tulajdon megszerzése útján, de mindenképpen szeretne terjeszkedni a térségben. A telítődő nyugat-európai piac szereplői az idén már bizonyos kockázatátvállalásra is hajlandóak, mert rájöttek, hogy csak így válthatják valóra dinamikus növekedési elképzeléseiket - mondta lapunknak Hegymegi János.
A szakértő - a Raffles vezetőihez hasonlóan - részt vett a most zajló berlini ingatlanfórumon, vázolva a csatlakozók szállodai ellátottságát. Lengyelország után Magyarországon van a legtöbb nemzetközi márkájú szálloda. E tekintetben messze megelőzzük Csehországot, ahol az összes szállodai kapacitás viszont csaknem kétszerese a magyarénak.
A szakértőnek saját tapasztalatai is vannak a Swissotel márka bevezetéséről, annak idején közreműködött a törökországi egység létrehozásánál. Mint kifejtette: a bankok is szívesebben adnak hitelt egy beruházónak, ha maga is átvállalja a kockázat egy részét.
Business Talks '24
Üzleti konferencia