Business Talks '24
Üzleti konferencia
"Az internetes szolgáltatással lebonyolítható megbízások körének bővülése és az igénybe vevő ügyfelek számának jelentős megnövekedése a kiszolgáló rendszert is nagymértékben megterheli. Ilyenkor előfordul, hogy a bejelentkezés hosszabb időt vesz igénybe. Termékeinket és szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesztjük, korszerűsítjük, ennek eredményeképpen számítástechnikai rendszerünk működése alkalmasabbá válik a megnövekedett igények kielégítésére."
Ezt a választ kapta kollégánk az OTP Bank ügyfélszolgálatától, miután a hónap elején nem vagy csak nagyon lassan tudott belépni a netbankba. Az ügyfélszolgálat azt is megígérte, az elektronikus számlacsomag egyhavi díját folyószámláján elszámoláskor jóváírják, mivel az ügyfél nem tudta zökkenőmentesen igénybe venni a szolgáltatást. Azt is javasolták, ilyenkor használja a telefonos vagy a MobilAláírás szolgáltatást.
Körbekérdeztünk szerkesztőségben, és többen jelezték, valóban lassú és nehéz belépni a rendszerbe, főleg hónap elején. Az OTP Bankhoz fordultunk a problémával. Azt a választ kaptuk, hogy fokozott gondot fordítanak az egyre növekvő ügyfélszám által generált bővülő kapacitások megfelelő kezelésére.
Többek között ez utóbbi tette szükségessé az internetbanki szolgáltatás 2006. év végi fejlesztését is. Azt is hozzátették, hogy az átmenetileg adódható esetleges "lassulásokat" a rendszerek karbantartása okozhatja, amelyet a bank előre jelez ügyfelei számára.
Kérjük, írják meg tapasztalataikat az OTP Bank internetes szolgáltatásával kapcsolatban.
Business Talks '24
Üzleti konferencia