Nagyobb kedvezmények
A HRM létrehozásával az alapítóknak az a célja, hogy marketingkommunikációs célra fordítható keretüket a korábbinál hatékonyabban használják fel - mondta a Napi Gazdaságnak Balogh Ádám, a cég ügyvezetője. A többségi illetve kizárólagos állami tulajdonban lévő társaságok közös cége már 2002-ben a reklámpiac meghatározó szereplője kíván lenni. A közös fellépés nyomán a korábbinál nagyobb kedvezményeket szeretnének elérni, erre az alapítóknak külön-külön nem lenne módjuk - tette hozzá Balogh.
Alacsonyabb jutalék
A HRM médiavásárlásainak értéke 2002-ben várhatóan meghaladja a kétmilliárd forintot. A közös médiafelület-vásárlás jelentős kedvezményt jelenthet a listaárhoz képest, ráadásul a HRM a piacinál alacsonyabb ügynökségi jutalékot számít fel. A HRM első megbízása a fejlesztési bank "Az MFB az ország bankja" szlogennel futó kampánya volt. Ez a szlogen ezonban nem új, az MFB már korábban ezzel népszerüsítette magát.