A Tommy Hilfigernél már tavaly hozzájárultak a versenyképesebb árak kialakításához, 2006-ra pedig a Boss és Max Mara tulajdonosai is áldásukat adták a magyar piacon végrehajtott ármérséklésre. Elfogadták ugyanis azt az érvelést, hogy a nyugati piaccal megegyező árszínvonal kialakítása növelheti a magyarországi eladásokat. A három világmárka termékei így ez évben már Magyarországon is a Bécsben megszokott áron, vagyis a korábbinál közel húsz százalékkal olcsóbban vásárolhatók meg.
A kiegyenlítődés része, hogy az EU-csatlakozással megszűnt a külföldön vásárolt termékek után járó áfa-visszatérítés lehetősége. Berendi András meggyőződése, hogy a hazai kereskedelem szereplői a forgalomnövekedésben bízva érvényesítik az áfa-csökkentést a végfelhasználói árakban. Az idei optimista várakozásokat alátámasztja, hogy tavaly már megállt a minőségi termékeket kínáló üzletek forgalmának visszaesése.
A kedvező tendencia hatására a társaság a saját márkás konfekciókat árusító Roland-szaküzletekben is megjelent a Tommy Hilfiger-termékekkel, miközben a Bosst és a Max Marát továbbra is a Budapest belvárosában tavalyelőtt nyitott, nagy alapterületű áruházában kínálja.