A fejlesztési igazgató szerint a következő hét évben legalább ötven egységet akarnak létrehozni, mindet úgy, hogy a franchise-átvevő hozza az üzlethelyiséget, ők adják a know-how-t, a márkát és a képzést. Fő célpontjaik a pályaudvarok, a főutcák, a bevásárlóközpontok, a kórházak, és még egyes katonai bázisokon is szeretnének megjelenni. A magyar vállalkozók sikeresebb elindulása érdekében hamarosan pénzintézetekkel is tárgyalni akarnak a projektek finanszírozásáról.
Több turista
A Subway egy másik vezetője már két évvel ezelőtt kifejtette a Világgazdaságnak: az uniós csatlakozás nyomán még több turista érkezik majd angolszász területről Magyarországra, ezek jól ismerik a cég éttermeit, és jó néven veszik, ha a városok és üdülőhelyek több pontján is megtalálják ezt a kínálatot, s nem csak a nagy vetélytárs McDonald's vagy Burger King éttermeit vehetik igénybe.
A cég amerikai vezetői szerint Európa az elmúlt években nagyon lemaradt a terjeszkedésben, Ázsiában háromszor akkora volt az ütem, mint kontinensünkön. A következő hat évben 4000-re akarják növelni az éttermek számát Európában. Egyebek között két új üzletet akarnak nyitni Prágában, ahol néhány éve rövid ideig már működött ilyen egység, ezenkívül Zágrábban három, Varsóban négy, Moszkvában nyolc, Ausztriában pedig hét új taggal bővül a hálózat, amelyen belül csak Bécsben nyolc üzletük van.