Repülőjegyek a Tescóban

2005.04.12. 11:31
Holnaptól az ország 42 Tesco áruházában is lehet jegyet kapni a Wizz Air járataira. A dohánypultoknál folyó értékesítés bevezető szakaszában kilenc városba egységes, 19 900 forintos áron kínálják az oda-vissza útra szóló jegyeket, az árban az illeték és minden egyéb költség is benne van.
Wizz Air új fejezetet nyit a repülőjegy értékesítésben. Együttműködésben Magyarország legnagyobb hipermarket hálózatával, április 13-tól az ország 42 Tesco hipermarketében lehet majd Wizz Air repülőjegyet venni -- közölte a A repülőjegyeket a Tesco dohánypultban lehet majd megvásárolni egységesen 19 990 forintos bevezető áron oda-vissza útra. Ez az ár tartalmazza az adókat és illetékeket is, tehát a vásárlás után semmilyen egyéb költség nem merül fel. A 19 990 forintos ajánlat a Wizz Air 9 célállomására érvényes, így ezért az árért el lehet repülni Stockholmba, Malmőbe, Londonba, Brüsszelbe, Párizsba, Frankfurtba, Milánóba, Rómába és Katowicébe. Az értékesítést egy 3 hetes tesztperiódus előzte meg 3 Tesco áruházban.

A Tesco angliai áruházaiban már van hasonló szolgáltatás, de Magyarországon teljesen újszerű az ilyen értékesítés -- mondta az Indexnek Danks Emese, a Tesco szóvivője. A kérdésre, hogy milyen forgalmi adatokat várnak, nem kívánt konkrétan válaszolni, de azt jelezte, hogy a holnapi kezdést megelőzően lezajlott, három áruházat érintő háromhetes teszt időszak sikeres volt. Jelenleg a Wizz Airrel működünk együtt és erre koncentrálunk -- válaszolta a szóvivő azzal kapcsolatban, vajon kizárólagos együttműködési megállapodást kötöttek-e, vagy áruházakban más diszkont társaságok jegyei is feltűnhetnek a későbbiekben.

Új közönséget céloznak meg

"A Tescoval együtt új lehetőségeket teremtünk azok számára, akik szívesen élnének az olcsó repülés lehetőségével, de erre nem az internetet használják" -- jelentette ki Váradi József. A Wizz Air vezérigazgatója elmondta:"Új utat kívánunk nyitni a repülőjegy értékesítés területén. Megalakulásunk óta törekszünk arra, hogy innovatív megoldásokat találjunk minden területen, ideértve a marketinget, értékesítést, márkaépítést, információs technológiát és természetesen az üzemelést is. Innováció az egyik alapvető megkülönböztető stratégiánk, amely lehetővé teszi, hogy előretörjünk, és az élen maradjunk ebben a kiélezett versenyhelyzetben. A Tesco kiváló partnerünk lesz, hiszen a vállalat stratégiája nagyon hasonlít a mienkhez, csupán egy másik iparágban valósítjuk meg."

Paul Kennedy, a Tesco Global Áruházak Rt. vezérigazgatója elmondta:"A Wizz Air légitársaság jegyeinek értékesítésével egyszerre fejlesztjük szolgáltatásainkat és bővítjük termék-skálánkat. Azt gondolom, ezzel még egy lépéssel közelebb kerülünk mindenkori célunkhoz: a vásárlók igényeinek lehető legteljesebb kiszolgálásához. A repülőjegyek árusításával egy olcsó és egyelőre a piacon egyedülálló szolgáltatást kínálunk vásárlóinknak."