Mégsem stimulálja a vitalitást
A hirdető több klinikai teszt eredményét elküldte az szervezetnek, de az ASA által felkért szakértők szerint ezek nem támasztják alá a reklám állításait.
Az ASA idén már lekapcsolt több gyártót, akik reklámjaikban több krémről is állították, hogy az azokban található csodálatos retinol visszafordítja az öregedést. A gyártóknak az ASA döntése után változtatniuk kell a reklámok kifogásolt pontjain.
Az ASA nem csak a kozmetikumokra figyel
Az ASA a Chanellel egy időben a UK LifeLegaue nevű civil szervezetet is felszólította kampányának megváltoztatására. Az abortuszellenes szervezet ugyanis reklámjában azt sugallta, hogy több hónapos magzatokat is el lehet vetetni. A LifeLeague plakátján egy róka és egy embermagzat látható, és a felirat azt állítja, hogy a róka életét törvény védi, míg az embermagzat törvényesen megölhető. A szervezet az ASA döntése után közölte, hogy változatlan formában folytatja kampányát.