További Világ cikkek
Az Index új terméke a vitaminozott szalonna
Nem ájultak el a tesztelők
Azért nem mindenki ájult el az első hallásra meglepő fejlesztési iránytól, William Pecoriello, a Morgan Stanley szakembere például arra emlékeztetett, hogy a tesztcsoportokban nem volt osztatlan a lelkesedés a kísérleti termékek iránt. A Banc One Investment Advisors egyik munkatársa pedig úgy értékelte, hogy a Propel ugyan sikeres volt a felkért kóstólók körében, de nem kirobbanóan.
Célcsoport: akiknek túl durva egy izotóniás ital
Na de kiknek is szánják a neovizeket? A sportitalpiacon egyeduralkodó Gatorade azoknak, akik sportolás közben hidratálni szeretnék szervezetüket, ám a Gatoradet durvábbnak tartják a redbullviszkinél. A Pepsi-leány új itala különböző gyümölcsaromákkal lesz ízesítve, ötödannyi kalóriával és kevesebb elektrolittel, mint a Gatorade. Lesz viszont benne B, C és E vitamin.
Magunkra ismertünk
Nos, akkor milyen is a tipikus Propel-fogyasztó? 'Aktív, megérti a hidratálás fontosságát, de alternatívákat keres''- fogalmazott a Pepsi egyik marketingese. A leírás kísértetiesen illik az Index Vízügyi Riporterére, de ebből nem vonunk le komolyabb következtetéseket.
A vizet nehéz elrontani
Mit szól a szupervizekhez a tudós? Linda Van Horn, a chicagói Northwestern University professzora szerint az amúgy egészséges adalékanyagok egy része jobban felszívódna, ha ételekben vennénk őket magunkhoz. Pozitív változás lenne ugyanakkor, ha többen innának vizet a nagy kalóriatartalmú cukros-buborékos üdítők helyett - tette hozzá.
Vitamin, a katalizátor
Egy fogyasztóvédelmi szakértő szerint az üdítőital-gyártók régen rájöttek, hogy a legjobban azzal kereshetnek, ha egy termékükhöz hozzáadnak pár fillér értékű vitamint, majd jól felviszik az árát.