Kötelező márkahűség az Opelnél

2004.11.24. 08:05
Az Opel vezetői rendkívüli kedvezményeket ajánlottak fel alkalmazottaiknak, hogy karácsonyra új Opellel lepjék meg családjukat.
Az Opel vezetői felszólították alkalmazottaikat, hogy akinek nem a gyár által készített autója van, az a prémiummal megfejelt decemberi fizetéséből karácsonyra lepje meg magát és szeretteit egy új Opellel. Erre rendkívüli vásárlási kedvezményeket is felajánlottak nekik.

A márkahűség nem elvárás, senkire se néznek ferde szemmel, ha nem saját készítésű autón jár, a kampány célja csak az, hogy felhívja a dolgozók figyelmét az Opel vásárlása esetén nekik járó rendkívüli kedvezményekre - állítják a cégvezetők.

A General Motors Europe, amely utoljára 1999-ben volt nyereséges, a múlt hónapban nagyszabású takarékossági intézkedéseket, ezen belül jelentős létszámleépítést jelentett be annak érdekében, hogy évi 500 millió euróval csökkentse kiadásait. A leépítés elsősorban az Opel magas munkaerő-költségű németországi gyárait sújtaná.