Vidám Világháló
Az Eli Lilly válaszul kihozta a gyógyszer hetente egy alkalommal beszedendő, erősebb változatát, amelynek egyelőre nincsen olcsóbb versenytársa. A szert a gyár a folyamatosan veszteséges WebMD egészségügyi weboldalon reklámozza. Az érdeklődő vásárlók receptjük beküldése fejében ingyen kapnak egy havi adagot.
A reklámkampány televízióban és a nyomtatott sajtóban is folyik, ám a hirdetések mind a WebMD-re irányítják az érdeklődőket.
Kihasználják a közhangulatot?
Amerikában sokan úgy vélekednek, hogy a reklámozók az USA polgárainak megromlott hangulatát próbálják kihasználni, a reklámkampányt szeptember 11-e után ugyanis érezhetően felpörgették. Az Eli Lilly szóvivője cáfolta ezt, mondván, hogy a marketing akció azokat célozza meg, akiken már diagnosztizálták a depressziót és állapotukat a Prozac-ban is meglévő hatóanyaggal sikeresen stabilizálták.