Pandora, Gabriella
-3 °C
3 °C

Pop-up hirdetések televízión

2002.07.18. 09:34
A TNT televíziós csatorna nyáron kísérleti jelleggel pop-up hirdetéseket alkalmaz. Eddig nem árasztották el a csatorna vezetését a dühös telefonok és levelek.
Mivel a hirdetésektől menekülő nézők a reklámblokkok idején reflexszerű csatornaváltogatásba fognak, a hirdetők és a hirdetési pénzre rászoruló televíziós csatornák kénytelenek új módszereket bevetni.

Az atlantai központú TNT televíziós csatorna nyáron kísérleti jelleggel pop-up hirdetésekkel teszi próbára a nézők tűrőképességét.

A képernyő mintegy negyedét eltakaró, tíz másodpercre megjelenő ablakokban jelenleg az American Express hirdeti pénzügyi szolgáltatásait, de a csatorna nem zárja ki, hogy a hirdetéseket szaporítandó más cégekkel is megegyezik.

Az American Express hirdetései 16 olyan filmben tűnnek fel, melyeknek témái passzolnak a hirdetett pénzügyi szolgáltatásokhoz.

"Ez egy figyelemfelkeltő eszköz" - nyilatkozta az Atlanta Journal-Constitution újságírójának a TNT általános igazgatója, Steve Koonin, aki szerint a kísérlet eddig sikeresnek nevezhető, mert nem kapták dühös telefonok és levelek tömegét.

A lap által megkérdezett médiaszakértők szerint a hirdetők számára fontos fiatal korosztályok könnyen alkalmazkodnak majd az új hirdetési formához, mivel a CNN hírműsorai már hozzászoktatták őket ahhoz, hogy megosszák figyelmüket a képernyőn egyszerre megjelenő különféle tartalmak között.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?