Gyanús akció a Tescóban

2006.12.15. 18:55
Már vizsgálják a brit versenyjogi hatóságok a szigetország legnagyobb kiskereskedőjének, a Tesco-nak a legújabb promócióját, melynek keretében számos vásárló a vételár harmadát takaríthatja meg - adta hírül a Daily Telegraph.

A Tesco 80 ezer vásárlójával lépett kapcsolatba a Tesco Clubcard adatbázist felhasználva. Az akció keretében kifejezetten olyan személyeket igyekeztek vásárlásra buzdítani, akik az eddigi adatok szerint karácsony előtt elkerülik a hipermarketet, holott egész évben hűséges vásárlók.

A célszemélyek 5 font értékű ajándékkupont kaptak, emellett pedig 18 fontot elengednek a számlájukból, amennyiben 70 font feletti összegben vásárolnak karácsony előtt.

A Tesco szóvivője szerint versenyjogi szempontból nem kifogásolható a kizárólag Nagy-Britanniára kiterjedő akció. A potenciális vásárlóközönségnek ugyanis csak csekély százalékával vették fel a kapcsolatot.