Nőtt a forgalom
A Beate Uhse az idei első negyedévben az előző év azonos időszakéhoz képest 15 százalékkal 65,9 millió euróra növelte forgalmát. Működési nyeresége (EBIT) 8 százalékkal 5,6 millióra nőtt 5,2 millióról. A tiszta nyeresége 22 százalékkal 3,4 millió euróra nőtt 2,8 millióról.
A csomagküldés jól ment
Az első negyedév folyamán az Európa-szerte mintegy kétszáz üzlettel rendelkező hálózat bolti értékesítése romlott, a 16,5 millió euróra a tavalyi első negyedévi 17,2 millióról. A csomagküldő szolgálat eredményei azonban a sikeres reklámkampánynak köszönhetően jelentősen javultak, 26,5 millió euróra 18,9 millióról. Hasonlóképpen, az internetes értékesítési és média üzletág eredménye is emelkedett. Éves előrejelzésében a cég megerősítette 250 millió eurós értékesítési árbevételt és 19,5 millió eurós működési eredményt jelző, korábbi prognózisát.
Film nem lesz
Az új üzletlánc a jelenlegi sötét tónus helyett világosabb és barátságosabb atmoszférájú lesz. Az üzletek előterében főként fehérneműt, a hátsó helyiségekben pedig különféle eszközöket kínálnak majd. A nők számára kialakított üzletek kínálatából hiányozni fognak a filmek. A jelenlegi üzletek forgalmának 40 százalékát a filmek adják. Az üzletekben kizárólag női eladókat alkalmaznak majd.