A Wal-Mart nem hagyja, hogy a Tesco saját piacán győzze le, október 4-én kisméretű szupermarketeket nyit. A világ legnagyobb kiskereskedelmi cége meg akarja őrizni versenyképességét a a brit lánccal szemben, mely nagy mértékű terjeszkedésbe kezdett az Egyesült Államokban.
Az új típusú üzletekben hasonló lesz az üzenet, mint az eddig megszokott hatalmas alapterületű egységekben: olcsón vásárolni &nash; írja a Reuters. Az új boltok a lakóövezetek közvetlen közelében nyílnak majd, céljuk hogy közel legyenek az emberekhez. A boltokban friss árukat és félkész ételeket lehet majd vásárolni. A cég az utolsó simításokat végzi Phoenixben megnyíló négy üzletében.
A Tesco tavaly nyitotta meg első boltját az Egyesült Államokban, mára már 78 Fresh&Easy (Friss és könnyű) üzlet működik Arizonában, Nevadában és Kaliforniában. Ezzel egy másik, valamivel pénztelenebb réteget szólított meg, mint az amerikai Wal-Mart, ami megijedt attól, hogy versenyhátrányba kerül.