2010.09.13. 10:38 Módosítva: 2010.09.14. 11:16
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
A Sixt rent a car – Wallis Autópark – kezelő Kft. 2006-ban mutatta be Sixt Leasing néven tartós bérlet szolgáltatását, a hozzá kapcsolódó flottakezelést és menedzsmentet. A már akkor évtizedes tapasztalattal, nemzetközi háttérrel, magyarországi partnerhálózattal, valamint helyzetéből adódó speciális kedvezményekkel rendelkező cég mára még tovább gazdagította és színesítette kapcsolódó szolgáltatásait és kínálatát. A tartós bérlet lényegét és előnyeit Dévai Gábor, a Sixt rent a car ügyvezetője világítja meg számunkra.

- Mire kínál megoldást, hogyan mutathat kiutat a tartós bérlet és flottamenedzsment?

A 2008-2009 fordulóján kicsúcsosodó gazdasági válság az autóipar, majd az autópiac területén éreztette leginkább hatását, látványos megtorpanásokat és zuhanásokat produkálva a termelés-kínálat-kereslet területén. A Sixt Leasing által nyújtott tartósbérlet és flottamenedzsment szolgáltatás kkv-k és nagyvállalkozások számára finanszírozási és üzemeltetési megoldást kínál, ésszerűsítve és megkönnyítve az anyagi terheket. Cégautót alapvetően pénzügyi lízing keretében is beszerezhet egy vállalat. Egy alapos elemzést követően, a Sixt Leasing keretében kínált egyedi pénzügyi előnyöknek köszönhetően a cégautó vásárláshoz képest azonban a tartós bérlet jobb alternatívát kínál.

- Hogyan foglalná össze a tartós bérlet lényegét?

Dévai Gábor ügyvezető és a 2007-ben elnyert, a Leggyorsabban Fejlődő Sixt Leasing Partner díj
Dévai Gábor ügyvezető és a 2007-ben elnyert, a Leggyorsabban Fejlődő Sixt Leasing Partner díj

Alapvetően hét pontban szoktuk partnereink részére összefoglalni a tartós bérlet előnyeit, melyek a következők: egyedülálló kedvezmények, elszámolható bérleti és fenntartási költségek, felszabaduló tőke, ezzel párhuzamosan javuló cégmérleg és kedvezőbb nyereségmutatók, valamint költséghatékony flottamenedzsment. A Sixt jelentős flottavásárlóként, illetve a Wallis Csoport tagjaként komoly kedvezményt tud elérni a gépjármű márkakereskedőknél és importőröknél. Ezek a kedvezmények mind a gépkocsi vételárára, mind a szervizdíjakra, mind pedig a kiegészítőkre - például a gumiabroncsokra - vonatkoznak, melyeket a Sixt a hosszú távú együttműködés keretében szinte 100%-osan átad ügyfeleinek. Tartós bérlet esetén a teljes bérleti díj, valamint a különböző szervízdíjak, biztosítások és karbantartások elszámolhatók költségként. Egyértelműen a vállalatok gazdálkodását segíti az a felszabaduló tőke, amit a társaságok egyébként cégautók vásárlására fordítottak volna.  Ugyanakkor a flottamenedzsment igénybevételével nem kell plusz erőforrást szánni a flotta karbantartására, üzemeltetésére sem, a Sixt tartós bérleti szolgáltatásához kötődő flottakezelés ezt a terhet is leveszi partnereink válláról.

- Mi az a plusz, amit a tartós bérlet és a flottakezelés kapcsán biztosítani tudnak partnereiknek?

A visszajelzések alapján a gazdaságosság mellett a tapasztalat, a megbízhatóság, a kapcsolat és a rugalmasság az, ami fontos az ügyfeleinknek. Együttműködésünket mindig egy igen részletes és széleskörű igényfelméréssel kezdjük, közösen gondolkodva leendő partnerünkkel a vállalat számára legtesthezállóbb flotta kialakításában. Hatékony segítséget tudunk nyújtani a leggazdaságosabban működtethető autók kiválasztásában, majd azok üzemeltetésben, az autókkal kapcsolatos vállalati szabályzat kialakításában, de a flotta utóéletében, így a kiöregedő autók értékesítésében is. Kiegészítő szolgáltatásaink közé tartozik továbbá a teljes körű javítás, az üzemanyagkártya, a tartalékautó biztosítása, a gumiabroncs költségek vagy éppen a szervízsofőr-szolgálat, melyekből ügyfeleink rugalmasan állíthatják össze az igényeiknek legmegfelelőbb csomagot.

- Mivel tudja a Sixt az egyre bővülő piaci kínálatban megőrizni pozícióját?

Legnagyobb előnyként emelném ki, hogy egyszerre foglalkozunk rövid távú autókölcsönzés és tartós bérlet üzletággal. Így a szinergiának köszönhetően azonnal, első kézből tudunk reagálni a tartós bérlet, flottakezelés esetében esetleg felmerülő csereautó igényekre, például amikor az állandó gépkocsi meghibásodik, vagy a kötelező szerviz ideje alatt. A bérlő cég esetében mindezen nehézségek tehát nem okoznak fennakadást, így segítjük elő a gördülékeny munkamenetet.

- Tekinthetjük-e mára már bevett szokásnak a flottaépítés ezen módját?

Mondhatjuk, hogy a pár éve kialakult gazdasági, pénzügyi helyzetben mindenki több megoldást megvizsgál, így talán többen eljutnak a tartós bérletig is. Voltak cégek, akik a gazdasági válság hatására a cégautóktól megszabadulni voltak kénytelenek, mert fizetésképtelenné váltak, de többségében éppen a nehézségeknek köszönhetően az eddig a cégautóra mást megoldást választók átpártoltak a tartós bérletre, belátva annak előnyeit.

Parókai Beáta – Leasing Manager,

Atrium Centers Management plázafejlesztő és üzemeltető

Az Atrium Centers Management több éve partnere a Sixt rent a car – Wallis Autópark-kezelő Kft.-nek. Évekkel ezelőtt a konkurencia ajánlatait is figyelembe véve döntöttünk a Sixt mellett, mely döntésben akkor alapvetően a nemzetközi háttér, a szolgáltatások sokrétűsége és a piacképes ajánlat volt a meghatározó. Ma már a tervezhetőség, az együttműködés során nyújtott professzionalitás, rugalmasság és megbízhatóság, valamint a személyes kapcsolattartás a fontos számunkra. A Sixt ismerve igényeinket hozzánk igazítja ajánlatait, ugyanakkor egy-egy felmerülő nem várt helyzet esetén is készséggel áll rendelkezésre, legyen szó szerződésmódosításról, vagy defekt okozta fennakadásról.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.