Miért éppen Leonardo Hotel?

2011.10.11. 13:25 Módosítva: 2011.10.12. 11:09
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Ha egy német üzletember Budapestre érkezik, akkor már az érkezés előtt pontosan tudja, milyen szolgáltatások várják, hiszen otthonról már jól ismeri a Leonardo-láncot. És mi a helyzet idehaza?

Ha egy német üzletember Budapestre érkezik, és a Leonardo Hotelben kap szállást, akkor már az érkezés előtt pontosan tudja, milyen szolgáltatások várják, hiszen otthonról már jól ismeri a Leonardo-láncot. Idehaza azonban egyelőre még inkább az olasz polihisztor művész jut eszébe mindenkinek e név hallatán, nem pedig a 2007-ben David Fattal tulajdonos által alapított, és azóta Európa területén egyre dinamikusabban fejlődő hotellánc. Pedig ideje megismerkednünk Leonardo XXI. századi, vendéglátó „alteregójával”!

25 németországi, 4 belgiumi és 1 svájci szálloda megnyitása után idén augusztusban megérkezett hozzánk, Magyarország fővárosába is a Leonardo Hotel lánc, és hazánkból kiindulva – Kelet-európai központként – terjeszkedik tovább: hamarosan újabb szállodákat nyitva mind Budapesten, mind a környező országokban.

Daniel Roger, a Leonardo-lánc Európai Ügyvezető Igazgatója, a Kelet-európai terjeszkedés első állomásaként nem véletlenül választotta fővárosunkat: Budapestet értékei, páratlan szépsége okán kontinensünk egyik legszebb városának tartják, gyakran emlegetve Budapest Európa „csiszolatlan gyémántjaként”.

Az újabb házak megnyitásának központi irányítását és terjeszkedést, a Kelet-európai Ügyvezető Igazgató, a már működő Leonardo Hotel Budapestet is az első perctől vezető Raphael Carmon, komoly külföldi tapasztalatokkal rendelkező szakember végzi majd, akinek munkáját professzionális magyar csapat segíti Lalátka Lajos Értékesítési Igazgató és Mike István Operatív Igazgató személyében. Első körben egy új Budapest belvárosi szálloda megnyitása a cél.

A Budapesten szállást foglaló joggal kérdezheti: miért pont a Leonardo Hotelben bízna, mitől más ez a ferencvárosi szálloda, mint a főváros többi szálláshelye?

Mert egy igazán jó szálláshely akkor jó, ha könnyen elérhető, és olyan háttérrel rendelkezik, amelyben feltétlenül megbízhat a vendég. Aki, valljuk be, szinte ismeretlenül „adja a voksát”, azaz a foglalását arra a helyre, ahol egy vagy több éjszakát kíván akár egyedül vagy a családjával közösen pihenéssel, kikapcsolódással eltölteni, miközben a várossal ismerkedik, vagy éppen üzleti útra érkezik Budapestre.

Van Pesten a már jól ismert Liszt Ferenc téri éttermek, kávézók és Ráday utcai szórakozó-negyed után egy annak közelében lévő, ma a főváros egyik legtrendibbnek számító olyan kerületrésze - ez a Tompa utca autóktól elzárt, apró boltokkal, kávézókkal, kisvendéglőkkel megtűzdelt sétáló-negyede -, ahová már nemcsak a környékbeliek látogatnak el, hanem Budapest más kerületeiből is érkeznek, a szórakozni, enni, inni, barátokkal találkozni vágyók. És egyre több belföldi, külföldi és multinacionális vállalkozás választja rendezvényeik, tréningjeik, szemináriumaik helyszínéül ugyanezt a városrészt.

Épp itt, e vadonatúj szórakozó-negyed szélén, a Tompa utca-Ferenc tér sarkán található az a hatszintes, 182 db, minden kényelemmel felszerelt légkondicionált szobával rendelkező, egyaránt céges és turisztikai vendégkörre fókuszáló négycsillagos szálloda, a Leonardo Hotel Budapest, amely a Ferencváros újjáépítési programjának eredményeként ma már központi funkciót tölt be.

Mivel egy korszerű, modern épületről van szó, ezért természetes, hogy a szobák felszereltsége is a mai ember igényeit maximálisan kielégíti: zuhanyzóval vagy káddal felszereltek a fürdőszobák, mindenütt széf van az értékek nyugodt elhelyezése érdekében, 2 telefon valamint az ISDN-vonalak és a szálloda egész területén ingyenes WIFI hozzáférés biztosítják a vendégek számára a folyamatos információáramlást. A szálloda földszinti részén 3 különterem áll rendelkezésre a kisebb rendezvények számára.

A ház éttermében a reggeli amerikai típusú büféreggelit jelent, azaz sokkal bőségesebb és kiadósabb, mint a mindenütt elterjedt svédasztalos kiszolgálás. Itt helyben sütött és mindig friss, ropogós, meleg reggelente a péksütemény, frissen főzött kávé illatozik az asztalokon, és délben, valamint este is van á la carte jelleggel kiszolgálás. Aki járt már ebben a ferencvárosi négycsillagos szállodában tudja, aki nem, annak most eláruljuk, hogy van a Leonardo konyhájának egy specialitása, a parmezánbundába öltöztetett jércemell fehérboros rizottóval, amelyet a ház séfje minden rendelés alkalmával frissen készít el, különlegesen finom, vagyis igazán jó választás.

A hotel alatt mélygarázs található, ami azért jó, mert a vendég, érkezés után leteheti, és biztonságban otthagyhatja az autóját. Budapest minden fontos pontja néhány perces kellemes sétát követően tömegközlekedési eszközzel könnyen elérhető. A Nemzeti Színház, a Művészetek Palotája, a Holokauszt Emlékközpont vagy az Iparművészeti Múzeum pedig csupán néhány perces sétára van a szállodától. Ami azért is jó, ha például vége a színielőadásnak vagy egy zenei programnak a Nemzetiben vagy a Müpában, akkor ugyanolyan könnyen vissza is érhet a vendég a szálláshelyre még akár késő éjszaka is.

A szálloda mottója: „The Art of feel at Home” összefüggésben van a cég logójával, amely a természetes egyensúlyt ábrázolja, így hozva létre a tökéletes harmóniát, az emberközpontúságot. Mind a mottó a logó, a szálloda vezetése és személyzete arra törekszik a tradicionális elemeket megtartva, hogy maximálisan figyelembe véve a helyi sajátosságokat igazodjon a piaci igényekhez és viszonyokhoz. Ezért reális, elérhető árai miatt egyaránt elérhető a belföldi, mind a külföldi egyéni és csoportos vendégkör számára is.

A Leonardo-lánc tehát megérkezett Magyarországra, ahol nem hulló csillag lesz a vendéglátás egén, hanem a nagy előd, a névadó olasz polihisztor példáját követve, örökké ragyog, és mindent elkövet azért, hogy nemzetközi és belföldi vendégei kényelme és kiszolgálása a lehető legmagasabb színvonalú legyen.

Vágó Ágnes

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.