BestByte – Technológia emberi léptékkel

2012.12.07. 11:44 Módosítva: 2012.12.07. 14:21
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Egy nő leginkább a dizájn, egy férfi pedig a műszaki tulajdonságok alapján választ műszaki cikket. Vajon mindig jó döntés születik?

A technológia rohamléptekben fejlődik, ezért nagyon nehéz és időigényes feladat, naprakésznek lenni az újítások terén. Az adott pillanatban ritkán rendelkezünk kellő információval ahhoz, hogy a céljainknak legmegfelelőbb eszközt válasszuk ki az ajánlatok tömkelegéből. Mérlegelnünk kell a praktikumot, az esztétikumot, a trendeket és az árakat.

Mivel tud ma több lenni egyik műszaki áruház a másiknál? Mi az, amit a BestByte felismert és üzletpolitikája zászlóshajójává tett? Az odafigyelés! A BestByte által képviselt „plusz”, amit a megbízhatóság és a valódi segítőkészség jelent a vevőnek, előbb-utóbb előlép a legfontosabb értékek közé. Erre építve a hálózat üzleteiben elérhetők a BestByte „+” szolgáltatáscsomagok, amelyek megoldást jelentenek a leggyakrabban felmerülő igényekre. Legyen szó személyre szabott tanácsadásról, számítógép konfigurálásról és telepítésről, vírusirtásról, vagy akár fotóelőhívásról.

A 2012 őszén nyitott új fővárosi BestByte+ üzletek kínálata a belépő szinttől a prémium kategóriás termékekig terjed.

Budán a BestByte+ Allee, 2500 m2-en mutatja be és kínálja a teljes elektronikai termékskálát, ami közel 9000 féle árucikket jelent, a számítástechnika legújabb vívmányaitól a háztartási gépekig.

Pesten a váci úti BestByte+ üzlet 600 m2-en, a modern számítástechnikai, telekommunikációs és szórakoztatóelektronikai felszereltségével mintegy bemutatóteremként is üzemel. Az országban egyedülállóan 80 fölött van a kiállított notebookok száma.

A BestByte stratégiájának másik eleme a meglévő, 92 cégből álló, BestByte üzlethálózat korszerű franchise rendszerré alakítása a két Budapesti BestByte+ üzlet mintájára, illetve az országos lefedettség további bővítése.

A BestByte marketing erőforrásainak jelentős részét az internetes kereskedelemre szánja, megcélozva a teljes forgalomra vonatkoztatott 30%-os arányt. A weben megrendelt árucikkekhez természetesen házhoz szállítják, vagy személyes átvételt is kérhetünk a tetszőleges üzletében.

További információ:

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.