Az Év Terméke 2014 díjjal jutalmazták a XIXO jegesteáit!

2014.04.10. 15:56 Módosítva: 2014.04.16. 11:41
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Április elsején, ünnepélyes gála keretében immár harmadik alkalommal adták át a Product of the Year / Az Év Terméke Díjakat, a díjátadónak az Opus Jazz Club, Budapest legújabb kulturális klubja adott otthont. A jegestea kategória nyertese, a tavaly májusban forgalomba került XIXO Ice Tea üdítőital család lett, a HELL ENERGY Magyarország Kft. legújabb, PET palackos prémium üdítői. A jeges teákból, limonádékból és ízesített vizekből álló versenyképes, magyar termékek a Borsod megyei Szikszón, a HELL palackozóüzemében készülnek, melyet Európa legjobb gyárai közé választottak Düsseldorfban.

A termékminősítési programba a gyártók és forgalmazók azokat a termékeiket és szolgáltatásaikat jelölhetik, melyek az újszerűséget és az innovatív megoldásokat képviselik, legyen szó akár csomagolásról, hatóanyagról vagy kiszerelésről. A mechanizmus ugyanaz volt idén is, a legnépszerűbb Magyarországon is kapható termékeket a fogyasztók döntését elemző GfK Hungária által végzett reprezentatív, 2000 fős kutatás alapján választották ki. A benevezett innovatív termékeket először egy szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték őket kategóriánként.

A korábbi sikerek tükrében – 2012-ben ugyanis a HELL New Generation lett az energiaital kategória győztese –, az innováció elkötelezett híveként a megmérettetésen 2014-ben a HELL ENERGY Magyarország Kft. is részt vett, ezúttal új, PET palackos termékével, a XIXO jegestea családdal. A sikeres próbaüzemet követően 2013 tavaszán indult el a minőségi PET palackos termékcsalád, a XIXO üdítőitalok gyártása a HELL ENERGY szikszói üzemében, a csúcstechnológiát képviselő, új gépsoron. A jeges teákból, limonádékból és ízesített vizekből álló versenyképes, prémium magyar termékek a minőség és egyedi ízek védjegyével kívánják színesíteni a hazai – többnyire multinacionális cégek által uralt – üdítőital piacot. A teljes portfolió szigorú minőségellenőrzésen átesett, válogatott és elsőrangú alapanyagokból, természetes ásványvíz felhasználásával készül, mesterséges színezéket nem tartalmaz, a hosszú minőség-megőrzési idő pedig passztőrözéssel biztosított.

A HELL ENERGY nevében az elismerést, melyet a cég egy éven keresztül használhat majd a XIXO jegesteáin, Tóth Imola Lilla marketing igazgató vette át: „Az innováció vállalatunk életében igen fontos, ezért is szimpatizálunk ezzel az elismeréssel már a kezdetektől. Két évvel ezelőtt még az egyik forradalmian új energiaitalunkkal, idén pedig a legújabb prémium üdítőital családunkkal neveztünk. Az innováció jelentőségét a napi fogyasztási cikkek piacán nem lehet eléggé hangsúlyozni, hiszen naponta jelennek meg újabb és újabb termékek. A kutatások azonban azt mutatják, hogy Nyugat-Európában a bevezetett termékújdonságok 70 százaléka egyáltalán nem válik sikeressé és a termékek fele nem hozza az előre jelzett forgalmat. Éppen ezért fontos, miként tudjuk megszólítani a fogyasztóinkat és hogyan tudjuk kommunikálni feléjük a jó ár-érték arányhoz tartozó termékelőnyöket. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy valamivel kevesebb, mint egy év alatt a XIXO jegesteáink olyan népszerűvé tudtak válni a magyar piacon, hogy ezt a fogyasztók közvetlen visszajelzésén alapuló díjat meg tudtuk nyerni!” – mondta el a XIXO márka marketing igazgatója.

GfK Hungária Piackutató külön felmérésben vizsgálta a korábban díjazott termékek forgalmának alakulását. A felmérés egyértelműen kimutatta, hogy azok a nyertesek, akik tudatosan gondozták a márkájukat, egyértelmű forgalomnövekedést értek el a logó használatának segítségével.

HELL ENERGY márka és cégcsoport

A száz százalékos magyar tulajdonban álló Hell ENERGY Magyarország Kft. hazánk piacvezető energiaital-gyártója az eladott darabszám tekintetében és értékben is, ezenkívül – a magyar piac mellett – több mint 30 országba exportál. A HELL önálló irodákkal rendelkezik Magyarországon és Románián kívül Oroszországban, Cipruson és már Bulgáriában, valamint Ausztráliában is. 2011 óta Szikszó város határában felépített, az elérhető legmodernebb technológiát képviselő gyárából látja el piacait Magyarországra hozva teljes termelését. Az Európa TOP3 gyára közé választott üzemben naponta 1 millió palack energiaitalt tudnak előállítani. A HELL márka 2008-ban nagy sikerrel vett részt a párizsi SIAL, a kölni ANUGA és a moszkvai WORLD FOOD kiállításokon. A moszkvai rendezvényen elnyerte a „Legjobb új piacra lépő termék” és a „Legjobb energiaital” díjat. 2012-ben Superbrand és Év Terméke díjat, 2013-ban Superbrands és MOMOT díjat nyert.

XIXO

XIXO prémium üdítőitalok a legmagasabb minőségi standard betartása mellett készülnek Európa egyik legmodernebb palackozó üzemében, a Borsod megyei Szikszón.A XIXO védjegyek és a XIXO Quality megjelölés kiemelten magas minőséget garantál a XIXO üdítőitalok teljes portfóliója esetében. A szigorú minőségellenőrzésen átesett, válogatott és elsőrangú alapanyagok, valamint a több, mint 200 méter mélyről feltörő természetes ásványvíz felhasználásával készülő XIXO üdítőitalok mesterséges színezéket nem tartalmaznak. Az italokat hipermodern gépsoron, úgynevezett aszeptikus térben palackozzák, az élelmiszeripari termékekre vonatkozó legmagasabb szintű - FSSC 22000 - minőségbiztonsági szabvány maximális betartásával. A XIXO jegesteák körte, szilva, barack, citrom, feketeribizli és eper ízben kaphatók.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.