Hogyan személyesíthető meg a telko?

2015.05.15. 09:30 Módosítva: 2015.05.15. 16:06
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
A pénzintézetek privát banki kiemelt ügyfélkezeléséhez hasonlítható az ahogy a legújabb hazai mobil szolgáltató igyekszik bánni ügyfeleivel. A Netfone Telecom valamennyi értékesítési csatornája a közvetlen kapcsolatra épít, az ügynökhálózatot pedig kifejezetten ez hívta életre.

A 2007-ben alakult Netfone olyan megoldást adott a kábeltévéknek, hogy a nagyszolgáltatók mintájára 3Play szolgáltatókká tudjanak válni: a TV és internet szolgáltatás mellett a vezetékes telefónia piacára is be tudtak lépni. A kölcsönös üzleten kívül ez a későbbi Netfone Telecom számára azt a felismerést hozta, hogy a helyi jelenlét, a személyes kapcsolat és az ezekre alapuló bizalmi tőke egyáltalán nem használt eszköze az iparágnak. Igaz volt és igaz ma is a kis településeket kiszolgáló ktv-kre ugyanis, hogy azt is képesek „felvett panaszként” kezelni, ha a kocsmából hazakerekező kuncsaft, zárás után átkurjant az utca túl oldalán beszélgető szerelőnek, hogy „tegnap szellemes volt a kép!”

Ezek miatt a Netfone tudatosan a személyes kapcsolatra támaszkodó értékesítési formára alapozza az üzleti modelljét.

A Netfone következetesen ügyelt a profilja szélesítésekor, hogy a maga ura maradhasson: úgy tud a nagy szolgáltatókkal azonos szolgáltatásokat nyújtani, hogy műszakilag és jogilag is független maradt. A társaságtól ma már igénybe vehető a piac valamennyi szolgáltatása, vezetékes telefon, vezetékes internet, mobil internet, mobil telefon, utóbbit úgy, hogy az egyik nagy szolgáltató országos hálózatát használhatja. A cég rendelkezik hatósági jogosultsággal, saját jogon köti szolgáltatási szerződéseit és saját fejlesztésű valamennyi műszaki tartalma. És bár mára komoly cégstruktúrával rendelkezik a Netfone, az ötven fős méret még bőven garantálja a rugalmasságot és a gyors reagálási képességet a piaci folyamatokra. Bármilyen új igény a magyar tulajdonú cég hierarchiáján napok alatt átfut.

A piaci versenyben való helytállást nem csak az szavatolja, hogy például a lakossági mobil piacon ma oly divatos flat csomagokat a Netfone családi szinten nyújtja, hanem a már említett, 2007 óta folyamatosan halmozódó ügyfélkezelési tapasztaltok is. A Netfone három csatornán keresztül jut el az ügyfeleihez: a belső értékesítési csapat főleg a vállalkozókat keresi meg, miközben a kábeltévé partnerek immár a mobil szolgáltatást is értékesítik. Ezen értékesítési csatornák mellé mára 1200 fősre nőtt az iparágban egyedi, országos, tanácsadói, értékesítői  rendszerben működő franchise hálózat, a Mobilháló. Ennek tagjai akár egyenként egyedi ügykezelést biztosítanak az ügyfeleknek a szerződéskötéstől a számhordozáson keresztül a számlapanaszok kezeléséig, - mindezt az ügyfél igénye szerint akár otthoni, vagy irodai kényelmében.

További információk: www.netfone.hu illetve  https://www.facebook.com/netfone.hu

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.