Izidor
1 °C
16 °C
Index - In English In English Eng

Negyedik alkalommal lesz Digitális Mesterkurzus

2015.09.11. 15:18 Módosítva: 2015.09.18. 16:32
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
2015. szeptember 9. - Októberben újra iskolapadba ülnek a Digitális Mesterkurzus tanulói, hiszen október 9-én ismét kezdetét veszi az online marketing szakma elismert oktatóprogramja, amelyet ezúttal is az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége közösen szervez. Az őszi négy napos képzésre főként olyan szakemberek jelentkezését várják a szervezők, akik érintettek a digitális piac változásaival, vagy ezen a területen szeretnének elhelyezkedni.

A két szakmai szervezet egy olyan oktatási programcsomagot állított össze, amellyel versenyképes tudást és értékes kapcsolatokat tud biztosítani a résztvevők számára. Az idei kurzuson ugyanis a korunk digitális piacát meghatározó legújabb technológiák, eszközök és modellek lesznek terítéken, amelynek keretében szó lesz többek között a digitális médiavásárlás, a POE-elv, az automatizált médiavásárlás témaköreiről is.

A képzés célja, hogy egy olyan egységes szemléletmódot tudjanak kialakítani hirdetői, média és ügynökségi oldalon egyaránt, amely előbbre mozdítja a digitális piac fejlődését Magyarországon és teret enged a tudásmegosztás számára. A változatos témákat feldolgozó előadások az előző évekhez hasonlóan gyakorló szakemberek tolmácsolásában vezetik be a résztvevőket a digitális világ mindennapi csodáiba. Az előadók a Fastbridge, a MEC, az Isobar, a Mito, a MediaCom, a Centrál Média és az OMD vállalatoktól érkeznek többek között, így a magas színvonalú oktatás mindenképpen garantált.

Az előadásokra október 9-én, 16-án, 22-én és 30-án, heti bontásokban kerül sor. A képzés végén sikeres vizsgát tett hallgatók egy ünnepélyes oklevélátadón vehetnek részt.

Tematika és regisztráció itt: www.digitalismesterkurzus.hu

Bende Bori

MAKSZ projektvezető

bori@maksz.com

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.