Márta, Flóra
20 °C
33 °C

Vadiúj brandek a belvárosban

2015.10.26. 14:40 Módosítva: 2015.10.27. 11:24
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
A 2015-ös év több újítást hozott a Klépierre Magyarország által menedzselt üzletközpontokban. A vállalat zászlóshajójának számító Corvin Plaza október 22-én négy új márkaüzlet nyitásával 15%-kal növelte meg már a nyitás napján a látogatói forgalmát, de további üzletek nyitása is várható.

A október 22-ei nyitáson jól szerepeltek az új márkák, általánosságban óriási várakozás előzte meg a piacra lépésüket, volt ahol a próbafülkék előtt már első nap sorok álltak.

Az Európában több száz üzlettel jelen lévő Mohito a fényűző és csillogó életmódra vágyó nők márkájaként Magyarországon a második butikját nyitotta meg a Corvin Plazában. A brand célközönsége a magabiztos, független, sikeres nők, akik szeretik a divatot és értékelik az egyedi, nőies városi eleganciát. A Mohito tervezői által kreált kényelmes és elegáns ruhadarabok hangsúlya a nőiességen van, a fast fashion és üzleti kollekciók az igényes, divatot követő nők számára készültek. A vásárlóközönség számára ez óriási sikert aratott, a nyitásra várakozók, a vevők tömege abszolút sikert jelzett vissza.

Óriási sikert arattak az új márkák

Hasonlóan nagy volt az érdeklődés és a siker a női márkák fiatalabb korosztályra tervezett üzletében, a Sinsay-ben is. Az első magyarországi üzletét a Corvin Plazában megnyitó, hiánypótló márka eredetileg a fiatal, tini lányok megszólítására alakult. A kínálat azonban a huszonéves vagy fiatalos divatot kedvelő „young” korosztály számára is kiváló választás, mint azt a nyitási forgalom is mutatja. A kimondottan pénztárcabarát és divatos kollekciók a stíluskeresők számára is nagy segítséget jelenthet.

Az underground irányvonalra épülő Cropp üzletében a várakozásoknak megfelelően alakult, a 2004-ben alapított márka leginkább azokat a fiatalokat célozza meg, akik az öltözködéssel az önkifejezést és a függetlenséget szeretnék kommunikálni. Az üzleti koncepció az egyedi, ötletes, szórakoztató kollekciók révén lehetővé tenni a kreatív, saját stílus megteremtését. A független, önkifejezést kereső fiatalok, a „street art”divat hódolói, a művészlelkek, alternatív divatot követők számára kínál az üzlet új színfoltot, a kedvező nyitási akció sok vásárlót hozott már az első nap.

A Corvin Plaza legmuzikálisabb márkája, a House a várakozásoknak megfelelő forgalommal kezdte az első magyarországi üzletét. Bár 2009-ben kimondottan a tizen- és huszonévesek számára tervezték a House márkát, valójában mindazok számára ajánlott, akik a nemzetközi trendeket és a laza, extravagáns ruhákat is szeretik. A lezser, sportos és kényelmes ruhadarabokkal a sportosan elegáns megjelenés és a szabadidős cuccok is hamar felfrissíthetők. Az általános utcai viseletet kínáló bolt férfi és női választéka is a zenére épül, kialakításához ugyanis többszörösen hozzájárulnak olyan zenekarok és szponzoraik, mint például a dél-afrikai Die Antwoord rap-rave együttes, a The Neighbourhood vagy Sky Ferreira, hogy csak néhányat említsünk.

A Corvin Plaza fejlesztése azonban a négy új üzlettel nem állt le: ami már tudható a további tervek kapcsán, hogy még karácsony előtt megnyílik a legnagyobb magyarországi Reserved kétszintesre bővített üzlete, külön férfi, női és gyermekruha részleggel, valamint a Starbucks kávézó. További brandek megjelenése is folyamatban, melyekkel a bevásárlóközpont városi, divatorientált vásárlóközönségét szeretnék még jobban megszólítani.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.