Most kérdezd meg Pöttyössel!

2018.01.17. 09:16 Módosítva: 2018.01.17. 09:20
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Az egymásra való odafigyelés nem múlhat el az ünnepekkel, ezért a korábbi évekhez hasonlóan kedvenc túró rudinkat ismét szívecskés csomagolásban láthatjuk. Ráadásul most ezzel a kedves borítással azokat a kérdéseket is „becsomagolhatjuk”, amelyeket ugyan szívesen feltennénk, de néha nem könnyű szavakba önteni. A Pöttyös Rudikon elhelyezett feliratokkal viszont bátrabban állhatunk a családtagjaink, barátaink, szerelmünk, vagy akár a főnökünk elé.

A Túró Rudi most plusz alkalmat teremt arra, hogy az emberek között valódi párbeszéd alakuljon ki. A kampány célja az, hogy kedveskedjünk és mosolyt csaljunk szeretteink, ismerőseink arcára. A csomagoláson megjelenő kérdések nagy része épp ezért a Túró Rudi fogyasztóktól származik, amelyeket heteken keresztül gyűjtöttek a márka egymillió rajongóval büszkélkedő, hivatalos Facebook oldalán. Összesen 3643 ötlet érkezett be a felhívásra, a legjobbakból 60 került fel a csomagolásokra. Például olyan zavarba ejtő kérdéseket is bátran feltehetünk, mint „Lehetek az eseted?” vagy ”Örökkön-örökké?”. A főnökhöz is egyszerűbb lehet odamenni egy „Fizuemelés?” feliratú Túró Rudival, arra pedig, hogy „Ki a legjobb Anyuka? vagy Apuka?” nem is lehet kérdéses a válasz. Az esetleges konfliktusok rendezéséhez is biztosan jól jönne egy „Mérges vagy még?” vagy „Béke-Rudi?” feliratú finomság.

0103-szivecskes-bejelento-03.png

De miért van az, hogy sokszor könnyebben fejezzük ki magunkat írásban vagy akár tárgyakkal?

Pintér Dániel Gergő, PR-stratéga és márkakommunikációs szakértő úgy véli, hogy egy tárgy gyakran szimbolikus jelentőséggel bír, aminek a dekódolása közös kódnyelvet feltételez az interakcióban résztvevő felek között. Ez a közös platform pedig akár a szavaknál is hatékonyabb, hiszen szabadabb, játékosabb kommunikációt tesz lehetővé. „Ilyen például az ajándékozás, amivel a felek a szeretteikhez fűződő viszonyuk intimitását, fontosságát vagy akár megerősítését akarják hangsúlyozni. A tárgyak nemcsak nyomatékot adnak annak, amit üzenni szeretnénk, de az interakció izgalmi fokát is növelik. Komoly jelentőségük lehet például a hétköznapi konfliktusok feloldásában, mert a tárgyakkal történő kommunikáció jóval nagyobb átgondoltságot feltételez, mintha az ember indulatos szóváltásba vagy esetlen bocsánatkérésbe bonyolódna. Az írott kommunikáció nem csak magasabb minőségi szintre emelheti az adott kapcsolatot, de akár vissza is terelheti azt a megszokott, normális mederbe.” – tájékoztat a szakértő.

0108-Pottyos-szivecskes-4es-preview09.png

Pintér szerint a Z generáció estében más oka is van annak, hogy miért preferálják az írott kommunikációt. A 2000 utániak ugyanis beleszülettek a digitális technológiába, így számukra már a multimediális (chat, applikációk, ikonok) a természetes párbeszédes forma, de az Y generáció is gyakran részesíti előnyben az online felületeket az élőbeszéddel szemben. „A kritikusabb helyzetekben, például bocsánatkéréskor vagy randira híváskor a szóbeliség mellőzésének komoly bátorító ereje lehet, hiszen entert nyomni vagy akár egy feliratos tárgyat átadni mindig könnyebb, mintha egy figyelő szempárnak szegeznénk a kulcsfontosságú mondatokat” – teszi hozzá a szakértő.

Szóval csak bátran! Február közepéig a boltok polcain a segítség, amivel kifejezhetjük az érzelmeinket, hangot adhatunk a titkos vágyainknak, vagy nyomatékot adhatunk annak, hogy miért olyan fontos nekünk a másik, sőt talán még a konfliktusok is gyorsabban elsimulnak majd egy szívecskés Pöttyössel!

Pottyos-profil-pic-big.png
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.