Honor 10 design: a művészet, a pezsgés és a modernitás ötvözete

2018.07.11. 17:06 Módosítva: 2018.07.13. 17:37
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
A Honor ötvözi a divatot, a kézművességet és a mérnöki tudást, hogy olyan készülékeket gyártson, amelyek kiemelkednek a többi közül és kihangsúlyozzák a felhasználók egyéniségét. Minden évben magasabbra helyezi a lécet, elsősorban a termékdesignra összpontosítva.

Aurora üveg, ami minden szögből nézve ragyog

A termékcsalád legújabb tagjaként a Honor 10 a márka legjobb design-adottságát képviseli.

Az új készülék tervezőit a történelem inspirálta, hogy az üvegborítású designt kidolgozzák. A történelem során először a hetedik században készítettek üveget – teljesen véletlenül – a Syna partján, az itáliai Muranóban, ami később az üvegkészítés központja lett.

Az Honor 10 tervezői az esztétika szeretetét ötvözték a mérnöki munka iránti szenvedélyükkel, így született meg az üvegdesign. A modern, kivilágított, lebegő hálóból készült szobrok inspirálták őket: ezek több rétegből állnak, amelyekkel játszik a fény, ezzel egyfajta mélységet kölcsönözve a lenyűgözően könnyed jelenségnek.

Hogy ez a művészi koncepció kézzelfogható és érzékelhető legyen, a Honor 10 üvegborítása 15 réteg üvegből készült, ami minden szögből színesen ragyog, így a természetes fény különböző színekben tükröződik vissza.

A tükörszerű hátlap a következő mérnöki folyamatokon megy keresztül:

  • 3D üveggyártás
  • Lenyűgöző nano-méretű optikai bevonat felvitele
  • Csillogó 15 rétegű megmunkálás

A 15 rétegű hátlap megmunkálása:

A Honor 10 minimalista külsejének megtervezése nem volt egyszerű. Vezető ipari technikák és bonyolult mérnöki folyamatok eredménye volt, amikhez a legmagasabb szintű precízióra és kifinomultságra volt szükség. A kápráztató, nano-textúrájú sarkifény-hatású optikai borítás a legújabb design technológiával készült.

A Honor 10 üveg hátlapjának teljes design-folyamatában a szokásosnál kétszer annyi időt fordítottak a bevonat felvitelére, mivel 5 fokonként tesztelték a fényvisszaverődés hatását. Csupán ezt a hátlapot annyi idő volt elkészíteni, mint egy teljes okostelefont.

A Honor 10 különleges színei, amelyek olyan hatást keltenek, mintha állandóan változnának, úgy van felépítve, hogy minden egyes szögnek más színe van, ezért olyan hatást kelt, mintha egy csiszolt gyémánt lenne.

És végül a legfontosabb folyamat a Honor 10 optikai alkalmazása volt, ami mondhatni egy design remekmű. Ez a design elem a hátlapon a fénysugarak visszaverődését, fénytörését, interferenciáját és elhajlását használja fel. Ezeket az effektusokat komplikált lépések során érik el, és végül létrehozzák az Aurora, azaz sarkifény-effektust.

A sikkes és stílusos színeket a Paris Aesthetics Center tervezte

“A színek egyenesen a lélekre hatnak. A szín a billentyűzet, a szemek a kalapácsok és a lélek a zongora, aminek sok húrja van.” – Vaszilij Kandinszkij, orosz festő.

Mivel ez a márka a fiatal generáció számára született, a Honor inspirálni és motiválni szeretné a felhasználóit arra, hogy a saját szemszögükből lássák és élvezzék a világot. Az Honor számtalan lehetőséget nyújt a digitális bennszülöttek számára, hogy felfedezzék a saját világukat, határok nélkül.

Mivel napjainkban állandóan mozgásban vagyunk, a Honor 10 tervezői a gyorsaságot, a diverzitást és az egyediséget szeretnék kifejezni a Honor 10 színeivel.

A világ rendkívül változatos és dinamikus, ezért mindenki másképp érzékeli, ami körülötte zajlik. A design mögötti koncepció abból a gondolatból ered, hogy a világ, a város, az emberek, a fények és a színek állandó mozgásban vannak. A városi élet nyüzsgése, egy magas házon megcsillanó napsütés, a pirotechnika egy koncerten, az éjszakában szembejövő autó fényei...

A Phantom Blue szín a kék és a lila csábító keveréke. Az összes szín közül a férfiak és a nők is a kéket szertik a legjobban, és évszázadokon keresztül pedig a lila a nagyság, a hatalom, az erős személyiségek és a művészi géniusz színe volt.

A Phantom Green a fiatalabb generáció számára készült. Ez a tengerkék és az ékszerzöld keveréke. A zöld a természethez és a környezethez köthető, és mindenhez, ami a szabadtéri élményekkel kapcsolatos. Ez nem egy egyszerűen reprodukálható szín, mivel sok művészeti alkotáson és szöveten a zöld sápadt, barnás zöldnek látszik, vagy előbb-utóbb kifakul a természetes pigmentek miatt. Csak akkor lett a zöld a modern művészet kedvelt színe, amikor sikerült szintetikus zöld pigmentet előállítani.

A művészettörténettel és a digitális világgal átitatott Honor 10 a színek lenyűgöző kombinációját hozza el a vásárlók számára – a Phantom Blue-t és a Phantom Green-t [1]. Ezt a két ikonikus, úttörő színt a Paris Aesthetics Center-ben alkották meg, ahol kiteljesedett a Honor mérnökeinek és a designereinek kreativitása.

Trendi karakterek egyben: Honor FullView és Ultrahangos ujjlenyomatolvasó az üvegborítás alatt

A Honor a csúcstechnológia és a trendteremtő design élvonalában van. A Honor 10 figyelmét egyetlen új mobiltechnológiai trend sem kerülheti el. A telefon elülső része rendelkezik az összes high-tech funkcióval, míg maga a készülék tökéletes fogást biztosít.

Ultrahangos ujjlenyomatolvasó az üveg alatt

A Honor 10 vezette be a piacon elsőként az ultrahangos ujjlenyomat-leolvasót az üveg alatt. Ez akkor is kiválóan működik, ha a kéz nem makulátlanul tiszta.

FullView 2.0 True Colors; Ultra-gyors arcfelismerő

A kijelző 5.84 hüvelykes FullView HD+ és 86%-os a kijelző-telefon arány, amihez tartozik egy mini első kamera és mikrofon.

Együttműködés a Central Saint Martins-nel – az ipari design felfedezése a fiatal generáció inspirációjaként

Mivel a márka elsősorban a fiatalabb generáció számára született, a Honor az egyik leginnovatívabb és trendszetter márka, ami a digitális bennszülöttek kedvence lett. A Honor soha nem fárad bele a további lehetőségek kutatásába a design területén, és hogy tovább inspirálja a fiatal generációt.

Most először a Honor együttműködik a Central Saint Martins (CSM) központtal olyan kezdeményezek létrehozásában, amelyek keretében új ötleteket illetve terveket dolgozhatnak ki. Ezek segítségével az alkalmazott designt még magasabb szintre emelhetik, valamint inspirálhatják a fiatalokat, akik a jövő művészei, designerei és szakemberei lesznek.

[1] Elérhető Midnight Black és Glacier Grey színekben is.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.