A hardveróriás, amit nem a termékfejlesztés tett naggyá

2018.07.16. 12:52 Módosítva: 2018.07.18. 09:10
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
A világ első, kifejezetten gamerek számára készült alaplapját a tajvani székhelyű MSI dobta piacra évekkel ezelőtt. A vállalat a jó időzítésnek és a komplex üzleti stratégiának köszönhetően tudott versenyelőnyhöz jutni és piacvezetővé válni viszonylag rövid idő alatt.

Az MSI a világ első számú gaming PC márkája, ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy a cég fő fókusza a termékfejlesztés lenne. A vállalat nem csupán piacvezető termékeket gyárt, hanem létrehozott egy gaming ökoszisztémát, melyben kezdő és profi játékosok, gaming központok, szakmai partnerek, influencerek és maga a vállalat is azon dolgozik, hogy a játékélményt minél magasabb szintre fejlesszék.

A vállalat a versenytársainál másfél évvel hamarabb kezdett el a játékpiacra fókuszálni, emellett olyan partnerekkel dolgoznak együtt a közös célok érdekében, mint például az Intel.

1

A játékélmény fokozása érdekében a vállalat regionális partnereivel karöltve világszerte játékközpontokat hozott létre. 2015-ben nyitották meg első üzletüket Tajpejben, két évvel később pedig a világ legnagyobb MSI üzletének megnyitását ünnepelték Kuala Lumpurban.

A vállalat több mint húsz professzionális gaming csapatot szponzorált az elmúlt években, köztük olyan neveket, mint az Fnatic, a Cloud 9 vagy a Vega Squadron. Online és offline eseményeiken amatőr és profi játékosok számára is lehetővé teszik, hogy bizonyítsák tehetségüket.

MSI Makasia store open (3)

A cég folyamatosan toborozza a fiatal tehetségeket, akik az e-sport rendezvényeknek otthont adó grandiózus arénákban mutathatják meg képességeiket. A támogatás nem azt jelenti, hogy az MSI rányomja a logóját a versenyzők ruhájára, hanem azt, hogy a cég elkötelezett amellett, hogy olyan környezetet teremtsen, amelyben a gamerek álma valóra válhat, és egy napon a világ legjobbjai ellen küzdhetnek.

Csak a tavalyi évben több mint száz versenyt és iskolai rendezvényt szervezett a cég a világ több mint 28 országában. Az online és offline rendezvények által, melyeken az MSI hol szervezőként, hol résztvevőként vállalt szerepet, 25 millió fős rajongótáborra tett szert a vállalat. Az MSI az éppen néhány hete megszervezett ESL One Cologne hivatalos gaming partnere volt 2018-ban. Az esemény fő partnereként a vállalat a legmagasabb szintű játék eszközöket biztosította a kifogástalan felhasználói élmény érdekében. Sőt, a rendezvény látogatóinak arra is lehetősége nyílt, hogy a legújabb gaming technológiát, hardware-eket és játékokat is megismerjék az MSI-nek köszönhetően.

2

Az MSI folyamatosan dolgozik azon, hogy a vásárlóihoz közel kerüljön és minél több visszajelzést kapjon tőlük, ennek érdekében pedig létrehoztak egy digitális marketing csapatot, mely által a kommunikáció fókusza a klasszikus hirdetésektől a közösségi média felé tolódott. A folyamat csak a közösségi felületeken hatmilliós rajongótábort eredményezett, a szám pedig a legnagyobb közösséget jelenti, mellyel gaming PC márka valaha rendelkezett.

Természetesen a termékfejlesztés is fontos része a stratégiának, melynek köszönhetően az MSI volt az a cég, amely 2013-ban piacra dobta a világ első, kifejezetten gamerek számára fejlesztett alaplapját. Tavaly óta pedig végre elérhetővé vált a gamerek álma: a világ első virtuális valóság játéka, a Core Assault képes egy igazán extrém virtuális valóságélményhez juttatni a játékosokat.

További információ a cégről: https://www.msi.com/

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.