Rövid vagy hosszú táv, cégként a Sixttel biztos jól jár

2019.09.16. 14:34 Módosítva: 2019.09.16. 14:56
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Egy forgalmas és kihívásokkal teli nyár után a Sixt Magyarország már gőzerővel készül az őszi szezonra. Ilyenkor a kabriók és más kánikulában használt autók egy része bekerül a garázsba, és a fókusz az egyéni autóbérlésről átkerül az üzleti ügyfelekre. Ennek kihívásairól, előnyeiről és számtalan lehetőségéről kérdezték Szolnoki Ritát, a Sixt értékesítési vezetőjét a Trend FM műsorában.
sixt b2b image1

Folyton készenlétben

Magyarországon egyedülálló módon, a Sixt közel 850 járművet számláló flottájából, több mint 40 kategóriában tud bérautó megoldást nyújtani rövid és hosszú távon. Ez a skála egészen a kis autóktól kezdve, a sportautókon át a luxusautókig terjed, de a zöld vonal, azaz az elektromos és hibrid járműveket is egyre nagyobb hangsúlyt kapnak. Tevékenységüket tekintve főként rövid távú megoldásokra rendezkedtek be, hiszen ez a terület kínálja a legtöbb lehetőséget számukra.

Rövid távon, a hosszú együttműködésért

Rövid távú bérlés esetén legtöbbünknek pár napos események jutnak eszünkbe, miközben egyáltalán nem ritka, hogy egy autóra mindössze egy napra, vagy pár órára van csak a megrendelőnek szüksége. Sőt, gyakran kapnak telefont az ügyféltől reggel hétkor, hogy kilenctől kellene egy autó, kiszállítással, mert nem tudnak érte menni. Természetesen a Sixtnek erre is fel kell készülnie, így külön csapat és kapacitás áll rendelkezésre, hogy eleget tudjanak tenni ezeknek a kéréseknek. Ilyen esetek főként akkor állnak fent, ha váratlanul meghibásodik valaki autója és létszükségletű, hogy az a személy egy másikhoz jusson még aznap – árulta el Szolnoki Rita – bár azért ők is jobban szeretik, ha előre lehet tervezni – tette hozzá.

Más, rövid távú, klasszikusnak nem nevezhető célokra is ajánl megoldást a Sixt. Létezik például egy úgynevezett pre-delivery bérlés, mely során a cég tartós bérleti konstrukcióban gondolkodik vagy egyedi igény szerinti gyártásból vesz gépkocsit, de a munkavállalónak már a rendelési időszakra autót akar biztosítani, ilyenkor a flotta bármely járművét használatra tudják bocsátani. Hasonló eset, amikor egy cég autóvásárlás előtt szeretné kipróbálni a kiszemelt autókat, így egy napra vagy akár egy hétvégére kibérlik azokat tesztvezetésre. Ezeknél tipikusabb, amikor új kollégának, próbaidős munkavállalónak vagy váratlanul belépő új kollégának szeretnének autót biztosítani és ezért fordulnak a Sixthez.

Egyre népszerűbbé válik vállalati jutalmazási rendszerekben, az úgynevezett motivációs bérlés. Ez kiváló eszköz dolgozói elégedettség növelés és motiváció céljából azoknak a munkavállalóknak, akiknek nem jár céges autó, így viszont időszakosan mégis hozzájutnak a lehetőséghez, például kimagasló teljesítményük miatt. Az olyan kollégáknak pedig, akik már rendelkeznek céges autóval, ösztönző lehet egy magasabb kategóriás jármű lehetősége. Vagy akár szóba jöhet élményautók felajánlása is szabadság idejére, hétvégére, mindezt év dolgozója címhez vagy egyéb teljesítmény eléréséhez kötve.

Időszakos igényeket is könnyen kielégítenek a Sixtnél.  Legyen szó közös nyaralásról, síelésről, konferenciáról, vezetéstechnikai tréningről vagy bármiről, ahol fontos, hogy a kollégák együtt utazzanak, a Sixt flotta 7-9 személyes autói rendelkezésre állnak. Az autópályahasználattól sem kell megrettenni, hiszen a belföldi autópálya matrica is benne van a bérlés árában. De még ennél is messzebb megyünk: azon Sixt partnereknek, akik rendszeresen utaznak Európába vagy akár a tengerentúlra SIXT kártyát biztosítanak, amivel gyorsan, saját hitelkártya használata nélkül, a bérleti díj utólagos megfizetésével juthatnak autóhoz az adott ország repülőterén.

Limuzinba szállni élvezet

A Sixt limuzin szolgáltatása évek óta jó hírnévnek örvend az igényes belföldi és külföldi ügyfelek körében. Prémium autókkal nyújtanak sofőrszolgáltatást, legyen szó repülőtéri transzferről, rendezvényhelyszínek közötti fuvarozásról vagy egyedi kérések teljesítéséről, a vendégek kivétel nélkül a lehető legszínvonalasabb szolgáltatásban részesülnek. A járműveket kategóriától függően 6, 9, ill. 12 hónaponként cserélik, tisztításukra pedig külön erre a szolgáltatásra kidolgozott, szigorú előírások vannak érvényben. A korábban csak BMW-kből álló flotta nemrégiben Mercedes-Benz modellekkel (E, S, V) egészült ki.

sixt b2b image2

A sofőröket szigorú szelekció után képezzük ki egy vezetéstechnikai centrumban, több nyelven beszélnek, megjelenésükre és magatartásukra pedig sztenderdek vannak érvényben. Az autókban alap bekészítés az ásványvíz és újság, az iPad Solutions applikáció pedig személyes idegenvezetőként működik, így az utasok nyomon követhetik az útvonalat, és megismerhetik Budapest nevezetességeit.

Hosszú távon is érdemes

Egyre inkább erősödik az a tendencia, mely szerint a vállalatok nem vásárolnak saját járműveket, hanem inkább bérbe veszik azokat. Ennek számos előnye van, hiszen megspórolhatók a gépjárműflotta üzemeltetéssel járó folyamatos teendők, hiszen a flottakezelő leveszi a vállalkozás válláról a biztosítási ügyintézés, baleseti kárrendezés, ideiglenes bérautó, periodikus és egyéb meghibásodásból adódó szervizelés és szezonális gumicserék terhét. Ezen felül nem kell bajlódnia azzal, hogy a használati idő letelte után a járművet értékesítse, arról nem is beszélve, hogy a vállalat pénze nem áll az autóban, kamatozik, és így beforgatható az alaptevékenység fejlesztésébe.

Hullanak a levelek és az árak

A Sixt egy promócióival is készült vállalati ügyfeleinek az őszi szezonra. A Sixt weboldalán a Vállalatai ügyfelek menüpontnál található online regisztrációs adatlap kitöltőinek 10% kedvezmény jár a bérleti díjból, ami bármilyen, a kínálatban szereplő autóra érvényes több, mint 100 országban!

Részletekért kattintson ide!

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.