Légy digitális 5 lépésben! - Az év végéig ez mind beleférhet

2020.10.09. 09:52 Módosítva: 2020.10.12. 14:57
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
A krízis – ahogy az lenni szokott – lehetőséget is teremt: piaci rések keletkeznek, amit az igazán gyorsak és agilisak akár ki is használhatnak. Szabó Editet a Telekom Hello Biznisz szakértőjét kérdeztük, mit érdemes meglépniük a vállalkozásoknak az év utolsó 100 napjában?
  1. Hirdess online!

    Ha valamin, ezen a tételen biztosan nem szabad spórolni! Szabó Edit szerint, tanácsos az elvárt bevétel legalább 20 százalékát hirdetésre fordítani, a marketing szakmában ugyanis legalább kétszeresre, de akár ötszörösre is teszik az online hirdetések megtérülését.
  2. Légy egyedi és szívhez szóló!

    Találd meg, miben vagy más, mint a többiek! Szakértőnk trendszerűnek tartja a hirdetések szentimentalizmusát. Ha ez nem túlcsorduló, a szívhez is szóló üzenetek segíthetnek kiemelni a hirdetésünket a kommunikációs zajból.
  3. Építs közösséget!

    Amint a vállalkozások az online térbe helyezték át tevékenységüket a járvány miatt, rengeteg követőre tettek szert. Ma már nemcsak a youtuberek eredményességét mutatják az aktív követői számok, hanem a „mezei” vállalkozásokét is. Ehhez lendületes, érdekes, tartalmas és folyamatos online kommunikációra van szükség a közösségi média csatornákon.
  4. Fejlessz applikációt!

    A járványhelyzetben még fontosabbá vált az online jelenlét és a gyors elérés. Több cég bukott el értékes vásárlásokat és ügyfeleket, mert nem volt megfelelő platformja vagy éppen appja. Ez kedvezett a piacra újonnan belépőknek, akik felhasználó- és mobilbarát applikációkat fejlesztettek, illetve a nagy piaci szereplőket is saját applikációik továbbfejlesztésére sarkallták.
  5. Fordulj rá a hazai piacra!

    Nem jönnek a turisták? Volt olyan vállalkozás az elmúlt időszakban, amely a külföldiektől érkező bevételeit a hazai piacon tudta pótolni. A hazai piac célbavételét mások is megfontolhatják, ugyanis a magyar fogyasztó fogékony a piacvédő, patrióta üzenetekre és szívesen költi el a pénzét úgy, hogy közben tudja, ezzel hazai munkahelyeket véd meg.

A Telekom a kisvállalkozások elkötelezett partnereként segíti a digitális átalakulást: most kedvezményes üzleti vezetékes internet ajánlat és országszerte 31 Telekom üzletben dedikált értékesítők támogatják a vállalkozásokat. Arra buzdítja a kis-és középvállalkozásokat, hogy ne féljenek megtenni ezeket a lépéseket, hiszen már kis előrelépés is komoly eredményeket hozhat egy vállalkozás életében. A Telekom Gigaerős Hálózata most ehhez nyújt segítséget. Részletek itt

A vállalkozások a Hello Biznisz Klub vállalkozói közösségéhez csatlakozva tarthatnak lépést a változásokkal.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.