Móric
9 °C
15 °C

Edukációs program a hazai termelőkért

2020.10.29. 16:11 Módosítva: 2020.10.29. 16:34
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Új magyar beszállító partnereket keres a kiskereskedelmi lánc


„Lidl Akadémia Plusz” néven komplex edukációs programot indított a Lidl, hogy tovább bővítse a hazai beszállítói partnerkörét. A „Lidl Akadémia Plusz” képzési program jól illik a vállalat filozófiájába, hiszen a Lidl számára kiemelten fontosak a hazai értékek. Az áruházlánc évek óta sokat tesz azért, hogy felkutassa a legkiválóbb magyar termelőket és hosszútávú partnerséget alakítson ki velük. Ennek jegyében indította el 2013-ban a Lidl a magyar beszállítókért programját, hogy minél több kiváló minőségű magyar terméket kínáljon vásárlóinak és megbízható üzleti partnerként álljon a hazai termelők mellett, támogatva ezzel a magyar gazdaság fejlődését és versenyképességét. Jól mutatja az eredményeket, hogy az áruházlánc ma már közel 500 hazai beszállítóval dolgozik együtt.

lidl akademia logo OK-01.png

A most útjára indított „Lidl Akadémia Plusz” is a Lidl a magyar beszállítókért program része. A közel egyéves képzés alatt a beszállítói partnerek négy, a friss árucsoportok egyes termékköreire - úgy, mint a hús és húskészítmények, pékáruk és sütőipari termékek, tej és tejtermékek, valamint zöldség-gyümölcs - fókuszáló minden kérdést alaposan körüljáró szakmai előadásokon vehetnek részt, személyesen egyeztethetnek a szakmai szervezetek képviselőivel és az áruházlánc beszerzőivel, tehetik fel kérdéseiket az őket érintő és érdeklő témákban. Első alkalommal – a nagy sikerrel, közel 80 vállalkozás képviselője előtt megtartott fórumon – a hús és húskészítmények piaca volt terítéken.

A program újdonsága az a közel 80 oldalas, gyakorlati szempontok alapján készült átfogó szakmai kiadvány, azaz a Lidl beszállítói kézikönyv, amely abban nyújt segítséget a leendő partner számára, hogyan válhat egy országos lefedettséggel rendelkező áruházlánc partnerévé. Kitér a termékajánlatra, az árazásra, az adminisztratív teendőkre, de akár a hatékonyság növelésére is. Mindezeken felül a heti rendszerességgel megjelenő hírlevélben a friss áruk piacát érintő aktuális kérdésekről is elsőkézből tájékozódhatnak, hogy az így szerzett tudás és támogatás révén minél értékesebb és felkészültebb beszállítói legyenek az áruházlánc számára.

A leendő partnerek fejlesztését középpontba helyező képzési program eredményeként tovább bővülhet az áruházlánc magyar beszállítói partnerköre. A hazai kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a Lidl támogatja az új partnereket a hazai jelenlét mellett csatlakozva az áruházlánc nemzetközi beszállítói hálózatához a külpiacokon való érvényesülésben is.

További információ: https://lidlakademiaplusz.hu/

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.