2017.04.06. 10:50
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Újságolvasó alkalmazásunk kiváló terepe a felhasználókból ösztönös interakciót kiváltó rich media hirdetési megoldásainknak. Varázslatosan érdekes in-app hirdetéseink nem tolakodnak, kéretlenül nem csinálnak semmit, egyszerűen csak élmény velük találkozni. Ebben a cikkben minden kiderül a Cube hirdetésről, megnézheti működés közben, sőt feltöltheti saját kampányát is, hogy gyönyörködjön benne.

Ezzel a hirdetéssel olyan cikkoldalakon találkozik a felhasználó, amilyet most éppen ön is olvas. A cikkolvasás közben körbeforduló, négy oldalú reklámkockát a felhasználó ösztönösen tovább hajtaná, amit meg is tehet.

Négy állókép nem csak négyszer több információ átadására nyújt négyszer annyi helyet, mint egy állókép, de a forgathatóság miatt történetek elmesélésére is remek lehetőséget nyújt. Kíváncsiak vagyunk a sztorik végére, különösen, ha csak hármat kell lapoznunk érte. Ráadásul mivel ahány oldal, annyi ugróhivatkozás, egy kockáról akár négy céloldalra is elviheti a felhasználót. Ezzel a hirdetési formával sem szeretnénk túlságosan zavarni a felhasználói élményt, emiatt például nem is futhat egyszerre ugyanazon a napon, ugyanazon a kiadványon a többi rich media formátummal, amikről már vagy olvasott itt, vagy hamarosan fog.

Nézze meg a sajátját!

A Cube hirdetéshez elég 4 darab 480x480 pixel méretű statikus képet gyártania, ami Androidon és iOS-en is remekül mutat majd. Ezt akár most is megnézheti a saját szemével, ha hirdetése zóna azonosítóját ennek az oldalnak a jobb felső sarkán tappintva felugró ablakba pötyögi. A zóna azonosítót adszerver ügyosztályunktól kapta meg, ha nem, kérje!

Tudnivalók és specifikáció

Méret: Minimum 2,5:1 arányú, 1200x480 px

Leírás: az Index alkalmazások (iOS, Android) kiadványaiban (kivéve Index2) megjelenő, cikkoldali rich media megoldás, amelyben négy darab statikus kép fordul körbe.

Működés: Képernyőre kerülést követően a kocka egyet fordul automatikusan, hogy felhívja magára a figyelmet, ezt követően a felhasználó tudja forgatni.

A mobil banner top és a cube azonos zónában jelenik meg, a két formátum azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető.

Anyagleadás: 2 munkanappal megjelenés előtt, CEMP SH technikai specifikáció

Árak: CEMP Sales House árlista és médiaajánlat.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.