2017.04.06. 10:50
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Újságolvasó alkalmazásunk kiváló terepe a felhasználókból ösztönös interakciót kiváltó rich media hirdetési megoldásainknak. Varázslatosan érdekes in-app hirdetéseink nem tolakodnak, kéretlenül nem csinálnak semmit, egyszerűen csak élmény velük találkozni. Ebben a cikkben minden kiderül a Tiltorama hirdetésről, megnézheti működés közben, sőt feltöltheti saját kampányát is, hogy gyönyörködjön benne.

Ezzel a hirdetéssel olyan cikkoldalakon találkozik a felhasználó, amilyet most éppen ön is olvas. Sima állókép, de nagyon széles. Cikkolvasás közben úgy néz ki, mint egy faltól falig érő képes hirdetés, de ahogy megmozdítja a telefonját, megnézheti vele a kreatívnak azt a részét is, ami nem látszik elsőre.

Egy állóképes, animáció nélküli hirdetésben sokkal nagyobb vászonra, sokkal több, és szebben tálalt információt tettünk. Nem kellett kattintani, ujjal húzni, forgatni, egy-két apró mozdulattal ösztönösen bejárhatta a hirdetést.  Ezt a megoldást nem adaptáluk mobilra, hiszen eleve itt van otthon. Ezzel a hirdetési formával sem szeretnénk túlságosan zavarni a felhasználói élményt, emiatt például nem is futhat egyszerre ugyanazon a napon, ugyanazon a kiadványon a többi rich media formátummal, amikről már vagy olvasott itt, vagy hamarosan fog.

Nézze meg a sajátját!

A Tiltorama hirdetéshez elég egy 1200x480 pixel méretű statikus képet gyártania, ami Androidon és iOS-en is remekül mutat majd. Ezt akár most is megnézheti a saját szemével, ha hirdetése zóna azonosítóját ebben a cikkben a jobb felső sarokba tappintva felugró ablakba pötyögi. A zóna azonosítót adszerver ügyosztályunktól kapta meg, ha nem, kérje!

Tudnivalók és specifikáció

Méret: Minimum 2,5:1 arányú, 1200x480 px

Leírás: az Index alkalmazások (iOS, Android) kiadványaiban (kivéve Index2) megjelenő, cikkoldali rich media megoldás, amelyben a hirdetés a telefon legkisebb horizontális mozgatására megmozdul.

Működés: A kreatív szélességében legalább 2,5-szer nagyobb, mint a betekintő ablak, így a felhasználó a készülék megdöntésével tudja teljesen bejárni azt.

A mobil rich media megoldások (tiltorama, magnet, magic, ablakos) azonos zónában jelennek meg, így azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhetők.

Anyagleadás: 2 munkanappal megjelenés előtt, CEMP SH technikai specifikáció

Árak: CEMP Sales House árlista és médiaajánlat .

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.