A Ferrari és Maserati márkák hivatalos magyarországi képviselete, a Warm Up Kft. idén harmadik alkalommal rendezte meg partnertalálkozóját, ahova a Nav N Go is meghívást kapott. A szoftverfejlesztő cég ugyanis a főszponzora a Ferrari Challenge bajnokságon induló első magyar csapatnak, a Warm Up Racing Teamnek. A futamokon induló, Nav N Go-kék színekbe öltöztetett Ferrari autónak most is a csodájára jártak a vendégek.
A ragyogó napos, őszi időben egymás mellett sorakoztak fel szebbnél szebb Ferrari és Maserati modellek a Hungaroringen. A látogatók alig győzték fotózni a különleges autókat, melyek között a klasszikus Ferrari Testarossától a már-már matuzsálemnek számító Dino-ig minden megtalálható volt.
"Büszkék vagyunk arra, hogy rendszeresíteni tudtunk egy olyan különleges autós találkozót, mint a Warm Up Day. Rendezvényünkre egyre több partner látogat el, és immár a Nav N Go-t is közöttük köszönthetjük." - mondta Alessandro Lippi, a Warm Up Kft. ügyvezető igazgatója.
A szeptember 19-i eseményen ott volt az autósport ismert alakja, Szujó Zoltán, valamint a tévés műsorvezető, Ördög Nóri is, akik élvezettel próbálgatták a meglepetésként felállított versenyautó-szimulátorokat. A nap folyamán a Ferrari tulajdonosok a valóságban is összemérték tudásukat és autóikat, hiszen a mogyoródi pályán folyamatosan zajlottak a gyorsulási és szlalom versenyek, illetve a mért pályakörök. A leggyorsabb három sofőr a Nav N Go ajándékcsomagját vihette haza. Dél körül a Nav N Go által támogatott Ferrari F430 Challenge vette át a főszerepet a pályán. A magyar Ferrari versenycsapat különleges kialakítású sportautója vonzotta a szemeket, és minden más zajt elnyomott összetéveszthetetlen motorhangjával. A vendégek egy-egy pályakört is megtehettek az egyik versenypilóta, Jánosi Sándor mellett.
"Örömünkre szolgál, hogy egy olyan tehetséges csapatot támogathatunk, amilyen a Warm Up Racing Team. Ők az első magyar egység, akik a rangos Ferrari Challenge versenysorozaton indulnak, és szép sikereket érnek el. A dicsőségből így nemcsak a pilótáknak, a Warm Up Kft-nek és az országnak jut, hanem egy kicsit nekünk is." - mondta Leon van de Pas, a Nav N Go Kft. ügyvezető igazgatója.
A Nav N Go arculatának színeiben pompázó Ferrari már a nagyközönségnek is ismerős lehet, hiszen ez az autó látható cég munkaerő-toborzó kampányának óriásplakátjain és hirdetésein. A magyar Nav N Go nemzetközi sikerei ugyanis szükségessé teszik, hogy a cég folyamatosan bővítse dolgozói létszámát, elsősorban a programozókét. A sikeres jelentkezők közül páran ott lehetnek majd a következő, október 12-i Warm Up Day-en, és pilóta mellett ülve körbeszáguldhatják a pályát a Nav N Go-s versenyautóban.