Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMHazai példák alapján bátran állíthatjuk, hogy a borzalmasan unalmas állami reklámkampányoknál csak a viccesnek szánt állami reklámkampányok borzalmasabbak. Pedig úgy tűnik ezt is lehet szellemesen csinálni.
Spanyolországban elég ratyin áll a közlekedés helyzete, főleg ami a légszennyezést illeti. Ha nem csinálnak sürgősen valamit nagyon nagy bajban lesznek hamarosan. Madridban például a közelmúltban több ezer parkolóhely felszámolásáról döntöttek és vannak ennél keményebb intézkedések is.
Úgyhogy most országos kampányba fogott a kormányzat, hogy népszerűsítse a kerékpározást - egész jól sikerült.
Fogták a filmtörténet három híres és elég jellegzetes autóját, aztán elképzelték, milyenek lettek volna biciklinek. Ha már egyszer arról van szó, hogy simán kiválthatjuk a gépjárműveket kerékpárokkal.
A Dumb és Dumber, a Vissza a jövőbe és a Szellemirtók legendás gépei önmagukban is csodásan néznek ki kétkerekesítve, de a képekre rímelő szövegek is tök jól sikerültek.
Itt meg egy videó a három plakáthoz:
Nem mondom, hogy ettől fog mindenki bringázni Spanyolországban, de ha már kiszorúnk egy csomó pénzt reklámra, akkor legalább az legyen jó.
Olvasnál még bringás híreket Európából? Kövesd a Kerékagyat a Facebookon!
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM
Rovataink a Facebookon