Albert, Lipót
2 °C
12 °C

Üzleti kézikönyvként forgatják a Mein Kampfot

2009.04.22. 19:50 Módosítva: 2009-04-22 19:55:24
Az indiai diákok egy sikersztorit látnak a náci vezér művében, de igazán a forgalmazók dörzsölik a tenyerüket. Csak Új-Delhiben tízezret adtak el belőle fél év alatt.

Indiai diákok körében népszerű lett Adolf Hitler Mein Kampfja, mert az üzleti életben használható ötleteket merítenek belőle, írja a Daily Telegraph.

Az elmúlt fél évben csak a fővárosban 10 ezer példányt adtak el belőle a legnagyobb áruházak összesítése szerint, és a mű évről-évre népszerűbb. Sohin Lakhani, az egyik mumbai központú cég vezetője örül a növekvő keresletnek, és egy vállrándítással reagált arra kérdésre, vannak-e erkölcsi aggályai a könyv újranyomása miatt. „A diákok egy olyan sikersztorit látnak a Mein Kampfban, amikor egy vízióval rendelkező ember megvalósítja a terveit" - tette hozzá.

A Management Today ugyanakkor erősen kétli, hogy a Mein Kampfot hatékony kézikönyvként lehetne forgatni az üzleti életben.

A Telegraph azt írja, hogy a könyv Horvátországban, Törökországban és Oroszországban is népszerű. Németországban 2015-ig tilos kiadni, az Egyesült Államokban akár 22 dollárért is beszerezhető az Amazonon.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?