Reklám lehet a titkos jótékony milliomos

2014.05.27. 12:35

Egy ismeretlen száz dollárt rejtő borítékokat szór el San Francisco utcáin, állítólag azért, mert így akarja jobbá tenni a világot. Meg aztán túl sokat keresett az ingatlanpiacon az elmúlt években. „Annyit, amennyit el sem tudtam képzelni, miközben sok barátom és alkalmazottam nem engedhet meg magának egy szerény házat a Bay Area területén” – írta az Italic Boldnak a Hidden Cash (Elrejtett pénz) nevű akció ismeretlen szervezője.

„Úgy döntöttem, megválok a pénzem egy részétől, jótékonykodással, vidám és ötletes módon” – idézte az írásos választ a Huffington Post.

Az akciót tervei szerint kiterjeszti San Francisco után Los Angelesre, majd New Yorkra.

Gerillamarketing napi ezer dollárért

„Napi ezer dollárt belátható ideig fel tudok áldozni, ez nem borítja fel az anyagi helyzetemet” – írta az ismeretlen, aki talán mégsem altruizmustól vezéreltetve válik meg a pénzétől, hanem épp azért, hogy pénzt keressen.

Az akciót ugyanis a Twitteren lehet figyelemmel kísérni, ehhez csupán követni kell a @HiddenCash-t. Innen lehet megtudni, mikor került ki a boríték, és, hogy körülbelül merre lehet San Franciscóban.

Aki pedig megtalálja, attól csupán annyit kér a jótékonykodó, hogy ezt jelezze vissza a Twitteren.

Ezzel tehát a szervező hamar követők tízezrei lelhet, akik révén, ha ügyes visszafogottsággal reklámokat is Twittel, könnyedén visszahozhatja a borítékokba befeketett pénzt a hirdetőktől.

Persze követőket olcsóbban is lehet venni a lájkpiacon, de biztosabb, ha valódi hús-vér emberek, nem pedig virtuális rajongók gyarapítják a tábort.

50 ezer követővel már akár 100 dollárt is kereshet a Twittelő minden sms-nyi reklámcsiripelésért, ez kétmillió követőnél már akár hatezer dollár is lehet.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Frontvonal

Átfogó elemzések, világátalakító kérdések és jövőképek egy kötetben.

MEGVESZEM