Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMEgy ismeretlen száz dollárt rejtő borítékokat szór el San Francisco utcáin, állítólag azért, mert így akarja jobbá tenni a világot. Meg aztán túl sokat keresett az ingatlanpiacon az elmúlt években. „Annyit, amennyit el sem tudtam képzelni, miközben sok barátom és alkalmazottam nem engedhet meg magának egy szerény házat a Bay Area területén” – írta az Italic Boldnak a Hidden Cash (Elrejtett pénz) nevű akció ismeretlen szervezője.
„Úgy döntöttem, megválok a pénzem egy részétől, jótékonykodással, vidám és ötletes módon” – idézte az írásos választ a Huffington Post.
Az akciót tervei szerint kiterjeszti San Francisco után Los Angelesre, majd New Yorkra.
„Napi ezer dollárt belátható ideig fel tudok áldozni, ez nem borítja fel az anyagi helyzetemet” – írta az ismeretlen, aki talán mégsem altruizmustól vezéreltetve válik meg a pénzétől, hanem épp azért, hogy pénzt keressen.
Az akciót ugyanis a Twitteren lehet figyelemmel kísérni, ehhez csupán követni kell a @HiddenCash-t. Innen lehet megtudni, mikor került ki a boríték, és, hogy körülbelül merre lehet San Franciscóban.
Aki pedig megtalálja, attól csupán annyit kér a jótékonykodó, hogy ezt jelezze vissza a Twitteren.
Ezzel tehát a szervező hamar követők tízezrei lelhet, akik révén, ha ügyes visszafogottsággal reklámokat is Twittel, könnyedén visszahozhatja a borítékokba befeketett pénzt a hirdetőktől.
Persze követőket olcsóbban is lehet venni a lájkpiacon, de biztosabb, ha valódi hús-vér emberek, nem pedig virtuális rajongók gyarapítják a tábort.
50 ezer követővel már akár 100 dollárt is kereshet a Twittelő minden sms-nyi reklámcsiripelésért, ez kétmillió követőnél már akár hatezer dollár is lehet.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM