Kiderült, mi okozhatta a pánikot Travis Scott pénteki koncertjén

2021.11.07. 11:58

Az egyik fesztiválozó kábítószert injekciózott legalább egy másik nézőbe, ez okozhatta a pánikot Travis Scott koncertjén, az Astroworld zenei fesztiválon Texasban – írja a Daily Mail egy nekik nyilatkozó mentős beszámolója alapján, aki részt vett a sérültek ellátásában.

Újraélesztettük, és egy olyan szúrást láttunk a testén, amely hasonló ahhoz, ami akkor látható valakinek a testén, ha injekciót adnak be neki

– mondta a lapnak a mentős.

Korábban az Index is beszámolt róla, hogy legalább nyolcan meghaltak, és sokan megsérültek pénteken Travis Scott koncertjén. A halálos áldozatok nevét és korát nem hozták nyilvánosságra. Linda Hidalgo, a texasi Harris megye bírája azonban azt mondta, egyikük mindössze tízéves volt.

A helyszínre kiérkeztek a mentők is, akik a helyszínen legalább háromszáz ember sérüléseit látták el. Több mint húsz embert kórházba szállítottak, közülük 11 embert szívrohammal. Amikor tudomást szereztek róla, hogy mennyi sérült van, leállították a koncertet. A sok sérült és a kialakult pánik miatt a fesztivál utolsó napját törölték.

A sajtóban egyre több olyan esetről számolnak be, amikor valakit akarata ellenére próbálnak elkábítani injekcióval. Nemrég egy liverpooli szórakozóhelyen fecskendeztek izomlazítót a 26 éves Rebecca Derbyhire-be, aki a barátnője leánybúcsúján vett részt. Az Egyesült Királyságban nagyon sok hasonló esetet jelentenek, a hatóságok szerint az elmúlt két hónapban száznál is több ilyen esetről szereztek tudomást.



  • Hírek
  • Személyi kölcsön