Óvatosan az utazással: bekeményít egy légitársaság a poggyászoknál, jó lesz odafigyelni
A prezentáció az előző héten jelent meg a Wizz Air oldalán, és a vállalat előző hónapjainak mérlegét mutatták be benne.
Az Okosutas turizmusportál szerint arra is felhívták eközben a figyelmet, hogy a téli szezonban a poggyászokból érkező bevételek növelésével szeretnék javítani a cég mérlegét,
és ezen belül is különösen azzal, hogy szigorúbban ellenőrzik és számonkérik a kézipoggyászoknál megszabott előírásokat az utasokon.
Mint a portál megjegyezte, az utóbbi években az volt tapasztalható, hogy a légitársaságnál többnyire korrekt volt a hozzáállás, és csak „a szemre is túlméretes csomagokat mérték meg”, és büntették meg a gazdáikat, ha túllépték a kereteket.
„Ritkán, de előfordult, hogy gyakorlatilag minden mértek, és nagyon odafigyeltek az összes utasra. Az elmúlt hónapokban érezhetően nőtt már a szigor, de nem ment el addig, mint 2016-17 táján, amikor 1 milliméter túllógásért is büntettek” – írta a portál, amely szerint mostantól jó lesz ismét odafigyelni a méretekre, ha nem akarunk fizetni, mint a katonatiszt.
Ugyanakkor megjegyezték, hogy a cég azt is megígérte a prezentációban, hogy „az első az ügyfél” lesz, és azon dolgoznak, hogy csökkentsék a késések számát, valamint növeljék az ügyfelek általános megelégedettségét.
A dokumentumban egyébként arról is írnak a bevételek és a profit növekedésével kapcsolatban, hogy kedvezőnek látják a Wizz Air helyzetét a versenytársakkal szemben, további növekedésre számítanak, és különösen azokra a meghatározó piacokra fognak fókuszálni, mint Lengyelország, Olaszország, Magyarország és Románia.