Terrorpánikot okozott a reklámkampány
Magára vállalja a felelősséget a szerdai bostoni terrorpánik miatt a Turner Broadcasting. A többek között a Cartoon Networkot is tulajdonló cég mágneses fényreklámokkal hirdette egyik új műsorát, az Aqua Teen Hunger Force című, felnőtteknek szóló rajzfilmsorozatot.
A fekete táblákat, amin a rajzfilm szereplői villogtak, többen is bombának nézték, ezért a városi tűzszerzészek egész nap riasztásokat kaptak. "A csomagok teljesen veszélytelenek" - jelentette be közleményében a Turner Broadcasting.
A cég már kapcsolatba lépett a hatóságokkal, tájékoztatta azokat a kihelyezett hirdetések pontos helyéről. Hasonló hirdetéseket Boston mellett New Yorkban, Los Angelesben, Chicagóban, Atlantában, Seattle-ben, Portlandben, Austinban, San Franciscóban és Philadelphiában is elhelyeztek, de itt nem váltottak ki pánikot.
Massachussetts kormányzója, Deval Patrick mindenesetre dícsérte a rendőrök munkáját, egyben aggályosnak nevezte, hogy a pánikot egy hirdetési kampány okozta. "Ez egy átverés, és nem is vicces. Úgy gondoljuk, most senkinek sincs oka a pánikra, de továbbra is ébernek kell lennünk" - nyilatkozta az ABC-nek.