Teréz
5 °C
23 °C

Néha úgy érzed, mintha két valóság létezne?

Több infó

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Terrorpánikot okozott a reklámkampány

2007.02.01. 11:33
Az országos média figyelmét is felkeltette a Cartoon Network legújabb reklámkampánya az Egyesült Államokban. Igaz, ehhez az kellett, hogy a rajzfilmcsatorna reklámtábláit bombának nézzék Bostonban. A csatorna bocsánatot kért az okozott terrorpánikért.

Magára vállalja a felelősséget a szerdai bostoni terrorpánik miatt a Turner Broadcasting. A többek között a Cartoon Networkot is tulajdonló cég mágneses fényreklámokkal hirdette egyik új műsorát, az Aqua Teen Hunger Force című, felnőtteknek szóló rajzfilmsorozatot.

A fekete táblákat, amin a rajzfilm szereplői villogtak, többen is bombának nézték, ezért a városi tűzszerzészek egész nap riasztásokat kaptak. "A csomagok teljesen veszélytelenek" - jelentette be közleményében a Turner Broadcasting.

A cég már kapcsolatba lépett a hatóságokkal, tájékoztatta azokat a kihelyezett hirdetések pontos helyéről. Hasonló hirdetéseket Boston mellett New Yorkban, Los Angelesben, Chicagóban, Atlantában, Seattle-ben, Portlandben, Austinban, San Franciscóban és Philadelphiában is elhelyeztek, de itt nem váltottak ki pánikot.

Massachussetts kormányzója, Deval Patrick mindenesetre dícsérte a rendőrök munkáját, egyben aggályosnak nevezte, hogy a pánikot egy hirdetési kampány okozta. "Ez egy átverés, és nem is vicces. Úgy gondoljuk, most senkinek sincs oka a pánikra, de továbbra is ébernek kell lennünk" - nyilatkozta az ABC-nek.