Orbán
15 °C
23 °C

Terrorpánikot okozott a reklámkampány

2007.02.01. 11:33
Az országos média figyelmét is felkeltette a Cartoon Network legújabb reklámkampánya az Egyesült Államokban. Igaz, ehhez az kellett, hogy a rajzfilmcsatorna reklámtábláit bombának nézzék Bostonban. A csatorna bocsánatot kért az okozott terrorpánikért.

Magára vállalja a felelősséget a szerdai bostoni terrorpánik miatt a Turner Broadcasting. A többek között a Cartoon Networkot is tulajdonló cég mágneses fényreklámokkal hirdette egyik új műsorát, az Aqua Teen Hunger Force című, felnőtteknek szóló rajzfilmsorozatot.

A fekete táblákat, amin a rajzfilm szereplői villogtak, többen is bombának nézték, ezért a városi tűzszerzészek egész nap riasztásokat kaptak. "A csomagok teljesen veszélytelenek" - jelentette be közleményében a Turner Broadcasting.

A cég már kapcsolatba lépett a hatóságokkal, tájékoztatta azokat a kihelyezett hirdetések pontos helyéről. Hasonló hirdetéseket Boston mellett New Yorkban, Los Angelesben, Chicagóban, Atlantában, Seattle-ben, Portlandben, Austinban, San Franciscóban és Philadelphiában is elhelyeztek, de itt nem váltottak ki pánikot.

Massachussetts kormányzója, Deval Patrick mindenesetre dícsérte a rendőrök munkáját, egyben aggályosnak nevezte, hogy a pánikot egy hirdetési kampány okozta. "Ez egy átverés, és nem is vicces. Úgy gondoljuk, most senkinek sincs oka a pánikra, de továbbra is ébernek kell lennünk" - nyilatkozta az ABC-nek.