Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMNagy többséggel megszavazta az unió digitális belső piaci stratégiáját az Európai Parlament strasbourgi plenáris ülése, írja az EP sajtóirodája nyomán az MTI. A közlemény szerint a digitális egységes piac hatalmas lehetőséget kínál az uniós vállalatok bővüléséhez, az uniós munkaerőpiac helyreállításához.
Az európai digitális stratégia 16 újonnan kidolgozandó végrehajtási kezdeményezést tartalmaz az információkhoz való hozzáférés javítására, a jobb üzleti és igazgatási modellek bevezetésére a tranzakciós költségek csökkenése és a fogyasztási cikkek digitalizálása révén.
A közlemény szerint az egységes digitális piac évente 260 milliárd euróval járulhat hozzá az unió GDP-jéhez. Új lehetőségeket nyit a gazdaság elektronikus kereskedelmen keresztül történő fellendítésére, és megkönnyíti a vállalkozások számára a közigazgatási és pénzügyi előírásoknak való megfelelést is. Az e-kormányzáson keresztül pedig erősíti a fogyasztók jogait.
A digitális belső piac olyan szabályozási keretet jelent, amely elősegíti a felhőalapú számítástechnika, a határok nélküli mobil adatkapcsolat, valamint az információkhoz és a tartalmakhoz való egyszerűsített hozzáférés lehetőségét, eközben garantálja a magánélet és a személyes adatok védelmét, a kiberbiztonságot és a hálózatsemlegességet.
Evelyne Gebhardt, az unió belső piaci bizottságának társelőadója a döntést követően elmondta, hogy a digitalizációról szóló szabályozás megőrzi az európai piacgazdaság versenyképességét.
Kaja Kallas, az ipari bizottság társelőadója arra hívta fel a figyelmet, hogy az új szabályozás gyökeresen alakítja át a gazdaságot, amit az uniós jogszabályoknak is tükrözniük kell.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM