- Külföld
- Eurologus
- Brüsszeli bulvár
- Kemény EP képviselők
- Bagó Zoltán
- BMW
- európai parlament
- Fidesz EPP
- MEP-333
Kemény EP-képviselők: MEP-333
Legfrissebb híreink
- Donald Trump 17 független főfelügyelőt rúgott ki egy tollvonással egy esti aláíráskor
- Óriási hasznot hajt a mesterséges intelligencia a titkosszolgálatoknak
- Elon Musk: Az AfD-nek harcolnia kelll Németország önrendelkezéséért
- Rakétakísérletet hajtott végre Észak-Korea
- Donald Trump elárulta, hova vezethet első külföldi útja elnökként
- Kitálalt egy volt észak-koreai katona, áldatlan állapotok uralkodnak a hadseregben
- Az ukrán elnök olyat mondott Trumpról és a háborúról, amire az egész világ várt már
- Már a hetedik ciklusára pályázik a belorusz elnök
- A világon kétpercenként diagnosztizálnak egy leprás beteget
- Van egy kincsektől roskadozó sziget, amelyért ölre mehetnek a nagyhatalmak
A sort egy nemrég a postaládánkban landolt fénykép publikálásával nyitjuk. Az Európai Parlament garázsában lőtt fotó egy BMW X7 típusú gépjárművet ábrázol, mely a Magyarországon kiváltott MEP-333 rendszámot viseli. Az EUrologus fülébe suttogók azt rebesgették, hogy egy fideszes EP-s honatya a büszke tulajdonos, aki nem rejti véka alá azt sem, hogy melyik kasztba tartozik.
Miután azonban az interneten mindössze egy fórumbejegyzést találtunk a MEP-333 kapcsán, megkerestük a gépjármű vélt tulajdonosát, Bagó Zoltán képviselő urat. Bagó Úr a kérdésünkre készségesen válaszolva elmondta, hogy övé a kocsi, 2011. elején vette anno L-sorozatú rendszámmal egy használtautó kereskedésben, miután “több éves pereskedés után az MDF kifizette a bíróság által megítélt kártérítést a részemre”.
A képviselő kérdésünkre, hogy mennyit fizetett a speciális rendszámért, harmincnéhány ezer forintot jelölt meg. Elmondása szerint Magyarországon 2012. nyarán értek el a rendszámok a MEP betűkombinációig, az alkalmat megragadva mindössze kivárta a MEP-333 rendszámtábla kiosztását és “az illetékes okmányirodában erre cseréltette korábbi L-es rendszámát”. Bagó hangsúlyozta “a kombináció nem úgynevezett egyedi rendszám, amelynek költsége ennek a többszöröse lett volna”.
Végül megcsillantva az európai politikai arénában ráragadt átláthatósági elvek legjavát, a képviselő azt is az EUrologus orrára kötötte (erre irányuló kérdésünk nélkül), hogy “a gépjármű forgalmi értéke tekintettel a futás teljesítményére, felszereltségére és az állapotára, ma körülbelül megegyezik egy új Suzuki terepjáró, vagy egy Skoda Superb árával.”
Szerkesztőségünket ezek után már csak az foglalkoztatja ezen a napos brüsszeli pénteken, miért pont 333 lett a rendszám és miért nem például MEP-444!?!
Rovataink a Facebookon