Ez már csak Obama és Romney harca
Egyre inkább úgy tűnik, hogy az elnökválasztási kampányt Barack Obama mellett Mitt Romney-ra fogják kihegyezni. Legalábbis erre enged következtetni az öt legtöbbet sugárzott politikai hirdetés.
Az öt legtöbbet vetített tévéhirdetés arra hívja fel a figyelmet, hogy az államonkénti delegáltakról szóló spekulációk és a republikánusok alapvető értékeiről szóló viták mellett már ott vár a novemberi elnökválasztási kampány, mondta Elisabeth Wilner, a CMAG média elemző szervezet alelnöke. Ezek a hirdetések leginkább gazdasági és erkölcsi kérdésekre összpontosítanak.
A januárban sugárzott Obamát támogató „Unprecedented” című reklám végzett az első helyen 6190 vetítéssel, írja a Political Ticker.
A Crossroads GPS nevű konzervatív Super PAC által szponzorált „Shovel Ready” 2011. júniusában volt műsoron, Obama gazdasági döntéseit vette célkeresztbe, és 5057-szer adták le.
A Romney kampánystábja nevéhez fűződő „Moral Responsibility" – amit maga a jelölt narrált – még mindig műsoron van, és eddig 5006-szor került képernyőre.
A Romney mögött álló Super PAC készítette el a „Values" című hirdetést, amely a jelölt fő riválisát, Rick Santorumot kritizálta a Pennsylvania szenátoraként leadott kongresszusi szavazatai miatt. 4650-szer vetítették a televízióban.
A Demokrata Nemzeti Bizottság (DNC) Obama munkaügyi tervét reklámozta, amit 4387-szer sugároztak.
Rovataink a Facebookon