Rekordot döntött a The Guardian látogatottsága
A brit lap online verzióját 77,9 millióan olvasták januárban. Az Egyesült Államokban idén január 1-től életbe lépő szövetségi kiadáscsökkentő és bevételnövelő intézkedésekből fakadó “költségvetési szakadékról” szóló cikkek, a mali válságról illetve a Golden Globe díjátadóról való tudósításuk is hozzájárult, hogy megdőljön a 2012 októberi rekordjuk, ami 71,8 milliós egyedi kattintást jelentett.
A szigetországi lapnak és tengerentúli testvéroldalának is jelentős mértékben megnőtt a látogatottsága a tavalyi évhez képest, a videó rovatot az egész világon milliók figyelik. Andrew Miller, a Guardian Media Group vezérigazgatója szerint a The Guardian online és multimédiás sikere a rengeteg befektett energiának és igényes újságírásnak köszönhető. “Ezek a számok visszaigazolják a kemény munkát, amit a lapnak szentelünk és alátámasztják folyamatos fejlődésünket az online media területén” – mondta el Miller.