Mihály
10 °C
17 °C
Index - In English In English Eng

Kínos helyreigazítást kell közölnie a kormánypárti sajtónak

2020.06.11. 19:48

Még március közepén jelent meg egy cikk a kormány szócsöveként használt Origón, majd később a Magyar Nemzet online felületén arról, hogy áll a bál a Váci Dunakanyar Színházban, mert az önkormányzat nem támogatja tovább a színházat, amivel veszélybe került maga a társulat is. 

Az új városvezetés és az intézmény között pedig annyira elmérgesedett a viszony, hogy pár hónappal később Matkovich Ilona, az ellenzéki összefogás színeiben megválasztott polgármester tévéadásban fenyegette meg a színház korábbi igazgatóját, Kis Domonkos Márkot, aki később távozott az intézmény éléről. A cikk végül arra futott ki, hogy az állománygyűlésen a társulat nagy része felmondott, kiállva „elűzött” igazgatójuk mellett.

Matkovich Ilona polgármester csütörtökön a Facebook-oldalán hozta nyilvánosságra a bíróság ítéletét, amely kimondja, hogy a "Felmondtak a színészek a polgármester zsarolása miatt” címmel megjelentetett cikkben valótlan állítások jelentek meg.

A valóság ugyanis az, hogy hogy egyetlen színész sem mondott fel.