Online üzleti valóságshow-t készít Máté Krisztina

2020.10.29. 15:10

Üzleti valóságshow-t készít Máté Krisztina, méghozzá online formában. A képernyőről ismerős tévés 2009 óta már szinte csak a kamerák túloldalán dolgozik, az Ecommerce Revolution című új műsor készítésében is producerként vesz részt.


A műsor első évadában szakértő mentorok harminc napra kézbe veszik négy webshop irányítását, hogy bemutassák, hogyan lehet akár rövid idő alatt látványos eredményeket elérni, ha valaki a megfelelő eszközöket használja a megfelelő módon. Az e-kereskedelemről szóló show kizárólag interneten érhető el, nem véletlenül.

Aki tartalmat fogyaszt, pláne ebben az üzleti közegben, már sokkal inkább a neten teszi. A közönség is egyre igényesebb, elvárja, hogy a neten is tévéműsor-minőségű vagy még pergőbb, szórakoztatóbb tartalmat fogyasszon

– mondta Máté Krisztina, aki szerint ha valaki megnézi ezeket az epizódokat, már olyan, mintha elvégzett volna egy tanfolyamot. 

mátékriszta.PNG
Fotó: YouTube


Az üzleti valóságshow egyes részei a vásárlási folyamat kritikus szakaszaiba adnak betekintést, majd a szakértők és a résztvevők közösen átbeszélik a tervezett kampányokat és feladatokat, amit ezután a megvalósítás követ. 

Máté Krisztina először készít online valóságshow-t, így elmondása szerint a műfaj újdonsága okozta számára a legnagyobb kihívást. Még akkor is, ha nem a nagyközönség által Magyarországon megszokott formában értelmezik a valóságshow fogalmát. 

A valóságshow-nak – ha az ember komolyan, szó szerint veszi  a valóságot kell megmutatnia, sok köze van a dokumentarista műfajokhoz. Vagyis ott kell lenni a lényeges pillanatokban, meg kell mutatni, éppen mi történik, semmi lényegesről nem szabad lemaradni

– magyarázta a producer, hangsúlyozva, hogy az üzleti siker nem annyira  a ráfordított pénzen múlik, hanem inkább azon, hogy valaki mennyi munkát tesz bele.