Hiába volt az övé a legjobb produkció, nem lesz döntős

2021.11.15. 06:17 Módosítva: 2021.11.15. 13:31
Nem jut a Sztárban sztár leszek! döntőjébe Venczli Zóra, pedig az egész műsorban ő jegyzi a legjobb és legeredetibb produkciót, énekelni, játszani és táncolni is tud. Ennyit a közönség értékítéletéről.

Az első versenyző, Hadas Alfréd fellépése ürügyén, aki Dr. Alban It's My Life-ját énekli, a zsűri azon vitatkozik, mi a teendő akkor, amikor szöveget téveszt a fellépő. Nos, ilyenkor túl kell tennie magát a dolgon, nem szabad megborulni, összezavarodni, és kimutatni a bizonytalanságot. Ez Hadas Alfrédnek nem sikerült. 

Szakács Szilvia, aki eddig a legkülönbözőbb előadók bőrébe bújt, köztük Aradszky Lászlóéba, ezúttal balerinatütüben adja elő magát, rosszul táncol, mert rosszul kell táncolnia, hiszen Taylor Swift is rosszul táncol klipjében. Köllő Babett szerint rosszul táncolni csak azt tud, aki jól táncol, de a rossz hír, hogy ez nem így van, 

az is tud rosszul táncolni, aki csak simán rosszul táncol. 

Csiszár István és Gábor Márkó együtt adják elő James Brown és Pavarotti kettősét. Ez az első figyelemre méltó produkció, ők hangilag és karakterben is hozzák a három tenor egyikét és a soul királyát. Már ekkor érződik, bizonyára bejutnak a döntőbe. 

Venczli Zóra kiválóan parodizálja a 30-as évek filmes nőalakját, és még táncolni is tud. Tóth Gabi szerint jól fogta meg a két világháború közti keserédességet, nem tud belekötni, szerinte tökéletes produkció. 

Céline Diont Pál-Baláž Karmen adja elő, ő elmondja, milyen nehéz fekve énekelni, különösen fekvésből fölkelni. Igazán szexi, ahogy a Power of Love című számot a hálóing-kardigán kombóban elővezeti. 

Csiszár István AC/DC-t hoz, nagyobb a füstje, mint a lángja, a repesztéssel nem olyan hiteles, mint az eredti heavy metal banda. Produkciója inkább zajorgia, mintsem zene. Persze az eredeti banda is feszít, de Csiszárnak azért félre is siklik az intonációja. 

A Bee Gees egyik tagját utánozza Gábor Márkó, végre egy jó dal. Stayin' Alive. A klasszikus diszkóslágerrel megidézi Travoltát és a 70-es éveket, egyszersmind a film révén a 80-asokat is. 

Tóth Gabi szerint

GÁBOR MÁRKÓ AZ, AKI IGAZÁN MEGÉRTETTE A SZTÁRBAN SZTÁR LÉNYEGÉT, AKI ELKAPJA A PILLANATOKAT.

Ő érzi azt, hogy a közönségnek mire van szüksége, noha mindig pengeélen táncol. 

Ezután Pál-Baláž Karmen és Venczli Zóra Britney Spears és Madonna kettősét vezetik elő. Nem ez a legsikerültebb produkció. 

A műsor innentől kezdve csak időhúzás, az első körös szavazásban kijön, hogy a közönség szerint is Hadas Alfréd a leggyengébb láncszem, mégis még két kör következik, nyilván etetni kell a reklámozókat és a hívásforgalmat bonyolító telefontársaságokat. Ekkor azonban már senki nincs a képernyő előtt. A második körben a közönség már a zsűri sugallatára szavaz, míg a harmadik kör kizárólag a két (időrendben) utolsó versenyző dől el. Mindannyian biztosak vagyunk abban, hogy Venczli Zóra a befutó. Azonban ő az, akinek – hiába idézte meg remek színjátékkal és tánctudással a 30-as éveket – távoznia kell. Ám ezt is emelt fővel teszi. Minden szempontból le a kalappal előtte.