Csak a magyarok szeretik Liam Neesont
További Cinematrix cikkek
- Durván alulteljesített a Joker 2 a kasszáknál, nem áll jól a Warner szénája
- Azért kínozták az iskolában, amit mi mindennap megteszünk
- Összeszedtük napjaink legkülönlegesebb magyar filmjeit a streamingről
- Nem fogja vissza magát a Netflix új testcserés filmje
- Sok bizonytalanság után már hivatalos, érkezik a Neveletlen hercegnő 3.
A világon mindenhol a hétvégén debütált Liam Neeson legújabb akciófilmje, az Éjszakai hajsza. Amerikában nagyon szerény, 10 millió dolláros startja volt itthon viszont érdekes módon az öreg akciósztárt nézték meg a legtöbben.
Elképesztően jó nyitóhétvégét produkált viszont Amerikában a Disney legújabb élőszereplős rajzfilm-adaptációja, a Hamupipőke, ami a Csipkerózsikát modernizáló Demónához hasonlóan 70 millió dolláros bevétellel kezdett (sőt, le is nyomta a Demóna amerikai nyitóbevételét, mert az csak 69,4 millió dollár volt). Ez egyébként több, mint az amerikai toplista többi kilenc filmjének összbevétele (itthon a Hamupikőkét majd március 19-től láthatjuk).
Íme az észak-amerikai bevételi toplista:
A hazai toplistán Liam Neeson lövöldözése végzett az élen 22 369 fős nézettséggel. Sokkal kevesebben, mindössze 15 998-an nézték meg Adam Sandler új filmjét, a fingós-hányós poénoktól mentes A cipőbűvölőt (összehasonlításképp: tavaly az őrült afrikai családi kirándulásról szóló Kavarást még 28 443 Adam Sandler-rajongó látta az első hétvégén).
A harmadik helyre SpongyaBob került 13 837 nézővel, de az utóbbi évek egyik legjobb magyar vígjátéka, a Liza, a rókatündér is derekasan állja a sarat a külföldi filmdömpinggel szemben: hétvégén több mint tízezer új rajongót szerzett a film, az össznézőszáma pedig már 62 669 főnél jár (mi itt áradoztunk róla, itt olvasható egy interjú a rendezővel és a látványtervezővel, itt pedig a zeneszerző mesél a filmet végigkísérő, álretró japán popzenéről).
Íme a hétvégi magyar nézettségi toplista:
Film | Forgalmazó | Nézőszám | Hétvégi bevétel |
1. Éjszakai hajsza | InterCom | 22 369 fő | 31 631 733 forint |
2. A cipőbűvölő | Big Bang Media |
15 998 fő
|
22 407 795 forint |
3. SpongyaBob: Ki a vízből! | UIP | 13 837 fő | 17 934 090 forint |
4. Focus - A látszat csal | InterCom | 12 395 fő | 17 672 970 forint |
5. Liza, a rókatündér | A Company Hungary | 10 309 fő | 14 726 045 forint |
6. Kingsman: A titkos szolgálat | InterCom | 7574 fő | 11 063 782 forint |
7. Üzlet bármi áron | InterCom | 7843 fő | 10 604 070 forint |
8. Chappie | InterCom | 6960 fő | 9 802 692 forint |
9. Elemi szerelem | MTVA | 6184 fő | 8 498 368 forint |
10. A szürke ötven árnyalata | UIP | 5744 fő | 8 363 995 forint |
Rovataink a Facebookon