Tizenegy nézőt érdekelt Uma Thurman

2010.03.29. 10:59
Az angol forgalmazó trükkös marketinget talált ki az Anyaságnak: egy moziban mutatták be, sőt még ingyenjegyeket is osztogattak. Az eredmény: 11 néző, 88 font bevétel.

Uma Thurman új filmjét minössze 11 néző látta Angliában, ezzel rekordbevételnek számító 88 fontot, 25 871 forintot hozott össze. Az Anyaságban a színésznő alakította Eliza két gyermekét neveli New Yorkban, összecsap lelkében a családanya és az individualista.

A tavaly októberben Amerikában bemutatott Anyaság már ott is bukott, az ötmillió dollárból forgatott film 40 ezer dollár jegybevételt ért el.

Az angol bemutatónál bajban voltak a forgalmazók a film marketingjének felépítésével és eladásával, ezért ingyenjegyeket osztogattak, hogy elkezdjenek beszélni róla az emberek. Arra is gondoltak, hogy csak egy moziban mutatják be, hátha így lesz felhajtás körülötte. Ez sem sikerült: az első hétvégén 11 néző vásárolt jegyet a filmre, első vasárnapján 9 fontot (2600 forint) gyűjtött össze, vagyis egy, azaz 1 ember vett rá jegyet. Uma Thurmannek sikerült elérnie azt a bravúrt, hogy minden idők legrosszabb kezdése kötődik a nevéhez.

Hollywood legnagyobb buktái között így sem említhetjük a filmet, mert A Kincses sziget kalózai 104 milliót bukott, a Pluto Nash kalandjai 112-t, a Szahara 121-et. A 2006-os független filmet, a Zyzzyx Roadot egy texasi moziban mutatták be, harminc dollárt hozott.