Nicole Kidman új szuperprodukciója 180 másodperces
A Chanel új reklámklipjéről van szó, ám a cég vezetői előtt tilos e kifejezés használata, ehelyett filmkölteménynek nevezik a produkciót, a műfaját pedig tündérmesének. A háromperces etűd a Chanel No. 5 parfümöt népszerűsíti, anélkül, hogy maga a termék megjelenne. Amellett, hogy ez a világ legdrágább reklámfilmje, érdekessége, hogy televíziós sugárzása előtt külön beharangozó reklámok hívják fel rá a figyelmet.
A reklám-tündérmese Nicole Kidman elmondása szerint üdítő kitérő volt számára. Egy mozifilm forgatásáról kéredzkedett el öt nap napra. Ez a film a The Interpreter volt, egy kőkemény thriller, amiben a színésznő az ENSZ egyik tolmácsát alakítja, aki politikai gyilkosság előkészületeiről szerez tudomást.