Élre tört a Madagaszkár Amerikában

2005.06.08. 22:46
Beigazolódott a DreamWorks sejtése: a stúdió legújabb animációs filmje, a Madagaszkár, fölényesen maga mögé utasította vetélytársait a bemutatást követő második héten - adta hírül a UIP-Duna. A szórakoztató családi film ismét a "suttogó propagandának" köszönheti sikerét, azaz akik már látták, arra biztatták barátaikat, ismerőseiket, hogy ők is váltsanak jegyet a filmre. Ez az ingyenes propaganda legalább olyan hatásos, mint egy-egy produkció drága reklámkampánya, a DreamWorks ezért is számíthatott arra, hogy a Madagaszkár második hete ilyen sikeres lesz.

A filmet a kritikusok az "idei nyár Shrekjének" nevezték el, mert egyformán szórakoztató a gyerekek és a felnőttek számára - igazi családi kikapcsolódás. Azt még nem tudni, hogy a Madagaszkár is milliárdos nagyságrendű bevételt hoz-e, mint a Shrek, de a kezdet mindenesetre ígéretes: tíz nap alatt több mint 101 millió dollárt költöttek rá az amerikai nézők a mozipénztáraknál.

A magyar változat június 9-én, Speier Dávid szövegével kerül a hazai mozikba.